Aviseringar
Rensa alla

Vilka är de anonyma?


Är bara glad för att få vara en del i en konspirationsteori.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Den anonyma köparen kanske är en känd medlem, fast som vi bara inte vet namnet på, därav "anonymiteten". Jag tror att det är fasiken, därav av alla namnbyten hela tiden... Censur

Absolut, det tänker jag mig också. Har bara svårt att se vem som skulle få information av qzpglsgkwkkgici-moderatorn och sprida vidare till bitter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

Absolut, det tänker jag mig också. Har bara svårt att se vem som skulle få information av qzpglsgkwkkgici-moderatorn och sprida vidare till bitter.

Men qzpglsgkwkkgici-moderatorn är ju överkryssad, jag tror inte han är med i flödet längre. Utan informationen går nog direkt från edin till den anonyma köparen numera.


   
SvaraCitera

Önskar att jag kunde berätta hur det ligger till egentligen CensurGråter

SmJqIHpocHUgZnJwZXJnZg== Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Men qzpglsgkwkkgici-moderatorn är ju överkryssad, jag tror inte han är med i flödet längre. Utan informationen går nog direkt från edin till den anonyma köparen numera.

Ah, jag förstår. Ja, det låter ju rimligare faktiskt. Då är det kanske japanen???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

Ah, jag förstår. Ja, det låter ju rimligare faktiskt. Då är det kanske japanen???

Hmm, men det behöver ju vara någon som har nära kontakt med både edin och ply. Det kanske är i BSL man hittar svaret... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Hmm, men det behöver ju vara någon som har nära kontakt med både edin och ply. Det kanske är i BSL man hittar svaret... 

Hmmm. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

Hmmm. 

Jag tror på Jung eller fasiken! Förvånad


   
SvaraCitera

typiskt ceka!!!!!


   
SvaraCitera
reben

fattar inte va köparen köper
köper någon info av qaz vfr behöver man de alla hemligheter cirkulerar väl runt ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exner dock?


   
SvaraCitera

Hur har det gått i utredningen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ts verkar vara låst???

conspiracy is real :O 


   
SvaraCitera

S3ON:
ts verkar vara låst???

conspiracy is real :O 

d e illuminati


   
SvaraCitera