Aviseringar
Rensa alla

vilka är dina ätstörningar?


Ämnesstartare

jag blir t.ex. störd när folk tuggar med öppen mun, äter slafsigt eller pratar med mat i munnen.


   
Citera
Sonya

jag blir störd när folk inte äter alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir störd när 50+kvinnor på jobbet klagar på hur mätta de är/tjocka de kommer bli direkt efter avslutad måltid. Önskar de kunde säga "åh, vad skönt med en mätt mage" nån gång, men ICKE.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När man ser tjockisar som beter sig som att de är skitkåta på maten och är nära till orgasm.[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när de snackar med full mat i munnen och kladdar ner sina fingrar och stinker piss


   
SvaraCitera

folk som äter jättemycket på kort tid
speciellt om vi delar på maten då jag äter attans långsamt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk som äter korv och säger att det är gott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sonya:

jag blir störd när folk inte äter alls

måste vara ett helevte för dig att åka tunnelbana.


   
SvaraCitera

va i helvete
denna tråd har gjorts!?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skuld:

folk som äter jättemycket på kort tid

[blush][blush][blush][blush]

När folk ställer frågor precis när man tagit en tugga, vilket resulterar i att man sväljer skiten som den är och får ont i magen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är störd.


   
SvaraCitera
Lim3
 Lim3

Brukar ha svårt att äta upp allting på tallriken. [ops]


   
SvaraCitera

Carrexiz:

När man ser tjockisar som beter sig som att de är skitkåta på maten och är nära till orgasm.[badgrin]

vadå... jag är inte tjockis.

Dan_the_ironman:

När folk ställer frågor precis när man tagit en tugga, vilket resulterar i att man sväljer skiten som den är och får ont i magen.

hahahaha. skulle hälsa på en snubbe som var ny i korridoren förut, så kom jag in när han precis tagit en tugga så ja fick vänta ut o stackarn såg plågad ut. idag när jag skulle fixa käk så satt han där igen, jag hälsade när jag kom in o hade han precis tagit en tugga då igen. dog inombords.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

När folk ställer frågor precis när man tagit en tugga, vilket resulterar i att man sväljer skiten som den är och får ont i magen.

Haha, eller så tuggar man klart och låter personen vänta? [wink]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

När folk ställer frågor precis när man tagit en tugga, vilket resulterar i att man sväljer skiten som den är och får ont i magen.

[blush]


   
SvaraCitera