Aviseringar
Rensa alla

Vilka är era partytrick?


Ämnesstartare

Diamond:

Vilken app hade du? 🙂

Smart voice recorder heter den 🙂


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Smart voice recorder heter den 🙂

Får ta och ladda hem den så får ni höra! 🙂


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Enda jag är bra på är dekapitering av champagneflaskor, eller för den som vill, sabrering.
Vilket iof är lite för enkelt för att kallas partytrick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond:

Får ta och ladda hem den så får ni höra! 🙂

Haha härligt! Ska lbi kul att höra 🙂


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Haha härligt! Ska lbi kul att höra 🙂

Alla mina vänner skrattar varje gång dem hör det xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond:

Alla mina vänner skrattar varje gång dem hör det xD

Fan du hann före Galen

Haha jaah det låter ju rätt kul, fast är ju coolt. Ovanlig talang! Mycket glad


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Fan du hann före Galen

Haha jaah det låter ju rätt kul, fast är ju coolt. Ovanlig talang! Mycket glad

Ah, ganska svårt. Man måste ha ganska bra kondis för att kunna få upp bröst rösten och hålla i den ett tag. Joddling handlar ju om att skifta från vanlig röst(alltså halsröst) till mörk röst(bröst rösten) väldigt fort så det blir som ett ... Klang emellan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond:

Ah, ganska svårt. Man måste ha ganska bra kondis för att kunna få upp bröst rösten och hålla i den ett tag. Joddling handlar ju om att skifta från vanlig röst(alltså halsröst) till mörk röst(bröst rösten) väldigt fort så det blir som ett ... Klang emellan. 

Haha coolt, jaah låter svårt. Rätt häftigt sånt där. Kan du typ sjunga vanligt då? Alltså har du en talang för att sjunga typ Galen


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Haha coolt, jaah låter svårt. Rätt häftigt sånt där. Kan du typ sjunga vanligt då? Alltså har du en talang för att sjunga typ Galen

Njae, mina kompisar tycker jag sjunger som Adele. Hest. Brukade sjunga Rolling In The Deep i duschen och dem hörde :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond:

Njae, mina kompisar tycker jag sjunger som Adele. Hest. Brukade sjunga Rolling In The Deep i duschen och dem hörde :/

Gör väl inget om de hörde? Kanske pinsamt men kul att sjunga 🙂 Men låter ju coolt, hest är fint ju 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att vara att Awsome och gå alll in. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komma in på nån fest där man förväntas skaka hand med folk. fram med vänsterhanden! vissa blir Tardigfunkar i bästa fall som isbrytare oxå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan skoja så folk skrattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett magiskt trick där jag försvinner! Ut genom ytterdörren och kommer inte tillbaka. 

 


   
SvaraCitera