Aviseringar
Rensa alla

vilka är farligast, tjuvar eller poliser?


Ämnesstartare

vad tycker ni mina kära vänner, vad är er ÅSIKT


   
Citera
Ämnesstartare

Tjuv1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poliser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird: poliser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poliser är huliganer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är man tjuv så är ju polisen farligast. DUUUHHHH

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Är man tjuv så är ju polisen farligast. DUUUHHHH

Hjärta

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På tal om detta, lekte ni "tjuv och polis" i era yngre dagar? Varenda sommar några gånger så samlades de flesta ungar som var i ungefär samma ålder och drog ut på byn och lekte denna lek.
Fan va kul det var, springa runt i 6h o gömma sig typ <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: På tal om detta, lekte ni "tjuv och polis" i era yngre dagar? Varenda sommar några gånger så samlades de flesta ungar som var i ungefär samma ålder och drog ut på byn och lekte denna lek.
Fan va kul det var, springa runt i 6h o gömma sig typ <3

lekte typ alltid orcher och sånt ist och slogs med pinnar tills nån gjorde illa sig och blev skitsur <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Fan va kul det var, springa runt i 6h o gömma sig typ <3

Vafan, trodde alla på sidan var för gamla för att ha lekt denna lek. Trodde barn nuförtiden sprang runt o lekte sverigedemokrat och blatte i stället.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird: lekte typ alltid orcher och sånt ist och slogs med pinnar tills nån gjorde illa sig och blev skitsur <3

Hahah! Det närmsta jag har erfarenhet av är de officiella "krigen" i skogen när vi hade friluftsdag i elljusspåret!
Jävla under att ingen blev allvarligt skadad vad jag minns, haha! Slängdes massa stenar/kottar/stockar osv...

Har ett "Harry-potter" Ärr i pannan från en dag när jag och mina närmsta polare lekte Stenkrig. Vi hade kommit överens om att det bara fick vara typ max några cm stora stenar, men ena polarn tog upp en asfaltsbit som var rätt stor och slängde iväg! Tur att det inte träffade ögonen eller nått!

Vilka jävla lekar...

Storchen84: Vafan, trodde alla på sidan var för gamla för att ha lekt denna lek. Trodde barn nuförtiden sprang runt o lekte sverigedemokrat och blatte i stället.

Haha! Vi kallade leken "Rymmen" kom jag på nu!
Nja, ungarna sitter väl och bråkar om vem som game'ade minst från gårddagen eller nått :S

ONT: Sry för OT, fick flashbacks! Hjärta tack för tråden!!


   
SvaraCitera

whaddup bird: lekte ni "tjuv och polis" i era yngre dagar?

Älskade det. Hjärta Kunde få såna adrenalinkickar av att vara sist kvar och ligga och gömma mig i någon buske i närheten av fängelset, sent på kvällen, väntandes på rätt läge för att springa fram och befria resten av tjuvarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Nja, ungarna sitter väl och bråkar om vem som game'ade minst från gårddagen eller nått

Menar du inte vem som gameade mest? Eller bråkar man om vem som gameat minst? Fast det är väl inte det sättet dom mäter sina e-peens på...

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Menar du inte vem som gameade mest? Eller bråkar man om vem som gameat minst? Fast det är väl inte det sättet dom mäter sina e-peens på...

Ojoj, hehe skrev fel!
Fast de retar säkert den som game'at minst eller nått! :(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Fast de retar säkert den som game'at minst eller nått!

Det är hardcore att sitta o gamea o käka samtidigt!

Hjärta


   
SvaraCitera