Aviseringar
Rensa alla

Vilka är hetast på UM-gröten just nu?


Bell
 Bell
Ämnesstartare

God fredag alla gulliga umisar!

Jag är ju tillbaka efter några år (!!) som inaktiv. Nu när jag dock plockat upp UMtråden (tråden, haha) så känner jag mig förvirrad av alla nick! Gråter På min tid var det helt andra som var mest aktiva och hetast (fast några rävar är ju kvar... Blink) Hjälp mig nu; vilka tycker du är de 10 hetaste flickebarnen och vilka är de 10 hetaste gossarna? Skriv också vad alla har för roll i UMfamiljen, är de den moderliga mamman, den retsamma lillebrorsan, den buttra pappan, besserwisserstorasystern osv!

Kan alla också skriva historien bakom sitt nick, blir galen på alla era konstiga namn Party Och om, vad har ni nickat förut?

TREVLIG HELG, KYSS EN ÄLG


   
Citera

Jag är relativt gammal i sammanhanget. Jag är UM.s mjölkman.


   
SvaraCitera

Jag är den dryge och är medelålders i um-sammanhanget


   
SvaraCitera
Åtta

Jag är den stränga familjefadern som nu lämnat familjen för bördigare jaktmarker. 


   
SvaraCitera

jag är en fossil. för gammal för denna skiten. 

det var det. 


   
SvaraCitera

Åtta:
Jag är den stränga familjefadern som nu lämnat familjen för bördigare jaktmarker. 

Gräset är grönare på andra sidan?


   
SvaraCitera

Åtta: bördigare jaktmarker.

Blink


   
SvaraCitera

För att ungefärligt använda en beskrivning från sicilianmind; jag är den som är svår att komma ihåg.


   
SvaraCitera

passaro: jag är en fossil. för gammal för denna skiten. 

det var det.


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

jag är den som blandar tjack i um-gröten och lurar tomtefar att städa min bostad.


   
SvaraCitera

jag är den som är en för tidigt åldrad nattarbetare och missnöjd med allas beteenden


   
SvaraCitera

sluta självsmickra och börja lista


   
SvaraCitera

Åtta: bördigare jaktmarker

ooo


   
SvaraCitera

jag är ohyea_. det säger sig självt.

heheh

nä men, vet faktiskt inte vilka som är heta just nu, känner mig också förvirrad och har varit typ det senaste halvåret, om inte mer. det är många nya men också en del gamla. 


   
SvaraCitera