Aviseringar
Rensa alla

Vilka är hetast på UM-gröten just nu?


Bell
 Bell
Ämnesstartare

df rqp: sluta självsmickra och börja lista

tack! Börja du då! Argmin uppfattning är typ.. nöbby, höna, amsi, snoret, city mormor, ennie, birger, craig davids största fan, mrman, S3ON, df rqp, ceka, reben, zox.. har jag rätt? Glömmer säkert massa, men ändå..


   
SvaraCitera

Bell:

tack! Börja du då! Argmin uppfattning är typ.. nöbby, höna, amsi, snoret, city mormor, ennie, birger, craig davids största fan, mrman, S3ON, df rqp, ceka, reben, zox.. har jag rätt? Glömmer säkert massa, men ändå..

jag och zox är väl de enda du inte sett bild på, känner mig hedrad som är med ändå

tänker inte göra någon lista själv


   
SvaraCitera

jag är bara... sonias kompis med egen internetidentitet


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

df rqp: jag och zox är väl de enda du inte sett bild på, känner mig hedrad som är med ändå

hm.. kanske stämmer. Fast minns ej hur ennie, höna, birger, craig david eller nöbby ser ut ändå!


   
SvaraCitera
mynona

bra tråd i interaktionsanalysering. ungefär som en lektråd med titeln: "Vilken roll på Um har användare ovan?"

enligt lektrådar är jag smart och verbal och kan formulera och lägga orden och utrycka mig och argumentera och debattera väl. de flesta tror också att jag har en sämre uppfattning om dem än vad som är fallet. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

mynona: enligt lektrådar är jag smart och verbal och kan formulera och lägga orden och utrycka mig och argumentera och debattera väl. de flesta tror också att jag har en sämre uppfattning om dem än vad som är fallet.

Tack mynona! Det var en givande beskrivning faktiskt!
Vad är er andras profileringar? Hur ska jag komma ihåg att du är just du?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

terrormat: jag är bara... sonias kompis med egen internetidentitet

hm, känner du snoret privat, eller vad menar du? Söt


   
SvaraCitera

Bell:

hm, känner du snoret privat, eller vad menar du? Söt

Ja, precis. Hon är den som fick mig att skapa ett konto här och i början kände nog de flesta mest igen mig som "Sonias kompis"


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

terrormat: Ja, precis. Hon är den som fick mig att skapa ett konto här och i början kände nog de flesta mest igen mig som "Sonias kompis"

Haha, jaha Party Här är det ju vanligare att träffas här först och sen bli IRLkompisar. Men bra info, det är sånt här jag behöver veta för att vara en värdig UMare känner jag Blink


   
SvaraCitera
höna

Är ums "+__+" efter tickstart...gissar att vissa tkr jag är attentionwhore, någpn tkr jag är snygg, någon tkr ja e bob marley, någon tycker jag är avatardrottning

Har ibgen ordentlig idebtitet här


   
SvaraCitera

Vill inte kategorisera mig själv, känns knepigt. Får någon annan göra. 


   
SvaraCitera

Jag är en gammal man i nya ungdomliga kläder. Trasiga jeans och dunjackaCool


   
SvaraCitera

Bell:

tack! Börja du då! Argmin uppfattning är typ.. nöbby, höna, amsi, snoret, city mormor, ennie, birger, craig davids största fan, mrman, S3ON, df rqp, ceka, reben, zox.. har jag rätt? Glömmer säkert massa, men ändå..

Ja det gjorde du. Jag har blivit väldigt förbisedd sen jag började med min snälla stil. Det är förjävligt.


   
SvaraCitera

höna:
Är ums "+__+" efter tickstart...gissar att vissa tkr jag är attentionwhore, någpn tkr jag är snygg, någon tkr ja e bob marley, någon tycker jag är avatardrottning

Har ibgen ordentlig idebtitet här

Glöm inte den saftiga signaturen! 
Jag har inte heller nån identitet. Är en vanlig enkel grabb som vill nå toppen här men samtidigt kunna skaffa vänner.


   
SvaraCitera
höna

Stekaren:

Glöm inte den saftiga signaturen! 
Jag har inte heller nån identitet. Är en vanlig enkel grabb som vill nå toppen här men samtidigt kunna skaffa vänner.

Med den försvann min identitet


   
SvaraCitera