Aviseringar
Rensa alla

Vilka artister/band saknar ni på Spotify?


Ämnesstartare

God kväll!

Börjat använda Spotify igen. Letat febrilt och gjort några fina Svarta listor med ösig skit på. Tanken slog mig då att det var en hel del vettig Metal där som man inte kunde ana. Blev positivt överraskad.

Men, det finns rätt många bra band som inte finns med. Finns två band som jag saknar på Spotify och det är AC/DC samt Rammstein

Hur är det med er, vilka artister/band saknar ni på denna tjänst?


   
Citera
Ämnesstartare

Klokt val av tråd att skapa! Håller med om AC/DC sen hade ju Pluton Svea behövts också. Bärs och Brännvin, bästa förfest låten som finnsHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Klokt val av tråd att skapa! Håller med om AC/DC sen hade ju Pluton Svea behövts också. Bärs och Brännvin, bästa förfest låten som finnsHjärta

Hehe aa!
Ja den är fin! Skål

Folk verkar dock inte sakna så mycket av fåtalet svar att bedömma, dyrkar alla top-100listan tro? h3h3h3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Hehe aa!
Ja den är fin! Skål

Folk verkar dock inte sakna så mycket av fåtalet svar att bedömma, dyrkar alla top-100listan tro? h3h3h3

Jag lyssnade lite på den idag, gillade vissa låtar litegrann faktisktRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Jag lyssnade lite på den idag, gillade vissa låtar litegrann faktisktRodnar

Kollade igenom rätt noga förut, gillade _EN_, eller ja gillade, den dög iaf. Hiphop låt "När solen går ned". Den var bra för den var aggressiv och samhällskritisk.


   
SvaraCitera

Tool och Rammstein


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Kollade igenom rätt noga förut, gillade _EN_, eller ja gillade, den dög iaf. Hiphop låt "När solen går ned". Den var bra för den var aggressiv och samhällskritisk.

Det är vackert. Det här samhället asså. *SPOTT*


   
SvaraCitera
seasaw

saknas In Rainbows, skivan


   
SvaraCitera
seasaw

saknar In Rainbows, skivan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj d många d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle vara bra med mer reklam ochom dom tar bort alla som inte är jätte kända och jätte populära.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

just nu: strawberry switchblades demos, ep:s och b-sidor

för lat för att höger-vänster-höger-vänster-klicka ned dem från fansajter


   
SvaraCitera

Det finns inte en enda låt med the beatles, bara covers


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir glad när "mina" artister saknas på spotify. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Jag blir glad när "mina" artister saknas på spotify.


   
SvaraCitera