Aviseringar
Rensa alla

Vilka artister/band saknar ni på Spotify?


Ämnesstartare

har aldrig inte hittat någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket glad

Rävpojken:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Jag blir glad när "mina" artister saknas på spotify.

Skulle jag också blivit tror jag, om det inte vore att jag inte orkar Youtube'a all musik på jobb1 Ledsen
Saknar givetvis band som inte räknas på en hand, men det är rätt okända band som ingen känner till så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

byheart! mvh har inte spotifaj men de finns nog ej där ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beatles


   
SvaraCitera
Yaren

King Crimson

Led Zeppelin

Live Dates och Live Dates 2 är album av Wishbone Ash som jag vill ska finnas också

Jaa... är väl dem. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Archons- tec melodic death metal 

Limbonic Art -  Moon in The Scorpio 1996 
One last hero :/ 


   
SvaraCitera

Massor av musik. Svår musik att hitta i normala fall också. Så pallar verkligen inte att lista allt då det är typ en massa enstaka låtar från flera hundra band


   
SvaraCitera
sincan

MGLA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Led zeppelin 


   
SvaraCitera
Yaren

Fingerprints:
Led zeppelin 

Slut på tråden.
däremot vore det najs med Budgie, 70-tals metal. Har nyligen upptäkt detta band och spotify skulle göra det mer möjligt för mig att lyssna på dem 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AC/DC, Rammstein, The Beatles, John Lennon 

VARFÖR FINNS DE INTE?? så jävla idiotiskt 


   
SvaraCitera

Yaren:

Slut på tråden.
däremot vore det najs med Budgie, 70-tals metal. Har nyligen upptäkt detta band och spotify skulle göra det mer möjligt för mig att lyssna på dem 

Budgie är skitbra!AC/DC, Led Zeppelin, Holocaust, The Beatles, Dark Angel, Sister Irene O Connor(ett album men skit samma), Bulldozer och två första Slayer skivorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pere ubu. sen är det enskilda album och grejer som saknas rätt ofta. dumma rättighetstrams.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det som inte finns ligger dock mer på band/skivbolag som vägrar licensiera grejerna.


   
SvaraCitera