Aviseringar
Rensa alla

Vilka blir svenska mästare?


Ämnesstartare

Hur tror folk att den allsvenska guldstriden slutar? Pallar Elfsborg trycket eller tappar dem guldet till Malmö?


   
Citera
Ämnesstartare

Tror att Malmö tar det. fan att inte Häcken hängde på i guldstriden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vilja se att det var samma mästare år efter år så vi fick någon klubb som verkligen kan Europaspel och får ekonomiska resurser till att bli riktigt hyfsade. Nu är det en sån jävla ruljans. Skiter i att det kan vara kul med en liga där alla slår alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Skulle vilja se att det var samma mästare år efter år så vi fick någon klubb som verkligen kan Europaspel och får ekonomiska resurser till att bli riktigt hyfsade. Nu är det en sån jävla ruljans. Skiter i att det kan vara kul med en liga där alla slår alla.

Jag bryr mig inte så mycket om att vi aldrig går långt i Europa längre. Hade ett lag dominerat så hade det bara varit roligt för dem och deras supportrar. Nu kan alla lag drömma om SM-Guld och för mig är det större än att ha en jätte som klarar av Europa spel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Jag bryr mig inte så mycket om att vi aldrig går långt i Europa längre. Hade ett lag dominerat så hade det bara varit roligt för dem och deras supportrar. Nu kan alla lag drömma om SM-Guld och för mig är det större än att ha en jätte som klarar av Europa spel.

Ja jag håller inte på något lag i allsvenskan så det kanske är lätt för mig att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja jag håller inte på något lag i allsvenskan så det kanske är lätt för mig att säga.

Inte jag heller - men lite lokalpatriotism har man allt; så det blir Häcken för mig.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja jag håller inte på något lag i allsvenskan så det kanske är lätt för mig att säga.

Jag håller Örebro och vi har aldrig vunnit SM-Guld så jag vill ju verkligen inte att ligan ska bli mer ojämn. Tack vare att det är så jämnt så kan vad som helst hända och alla lagens supportrar kan drömma. Nu åkte ju Örebro ut men vi är snart tillbaks i allsvenskan där vi hör hemma [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Tror att Malmö tar det. fan att inte Häcken hängde på i guldstriden.

Ja Häcken skulle ha passat på i år. Nu kommer ju fixstjärnan Waris Majeed att lämna och jag ser inte hur Häcken ska kunna vara med i guldstriden 2013 utan honom. Men om ni får mycket pengar för honom så kan ni kanske köpa in en tillräckligt bra ersättare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heja Gais!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart Elfsborg, vad är det för mening med en tråd som denna när det är en omgång kvar. [crazy] Hoppas Malmö "fixar" det, men det är sjukt osannolikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Inte jag heller - men lite lokalpatriotism har man allt; så det blir Häcken för mig.

Ja häcken är kul i och med vad dom gör med små resurser, skön underdog i någon mening, en jämförelse skulle kunna göras med Hockeyns Bofors/BIK Karlskoga som slår laget med typ femdubbelt av deras pengar i kistorna. Jag har inget lokalt lag att tillgå ens i allsvenskan så för mig är det egentligen skit samma.

Homer:

Ja Häcken skulle ha passat på i år. Nu kommer ju fixstjärnan Waris Majeed att lämna och jag ser inte hur Häcken ska kunna vara med i guldstriden 2013 utan honom. Men om ni får mycket pengar för honom så kan ni kanske köpa in en tillräckligt bra ersättare.

Trams, nu kommer ni att förnedras av Brages mäktiga fotbolssmaskineri wöööööööööööö. Örebro kommer att stå på rejält darriga knän när ni kliver in på Domnarvsvallen - Sveriges theatre of dreams. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Heja Gais!

Jag gillar Gais för tack vare dem så är inte Örebro sämst i allsvenskan [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Självklart Elfsborg, vad är det för mening med en tråd som denna när det är en omgång kvar. Malmö "fixar" det, men det är sjukt osannolikt.

Dock inte omöjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Jag gillar Gais för tack vare dem så är inte Örebro sämst i allsvenskan

Haha. Eller hur! Nästa säsong ska bli underbar, billigare biljetter och fler vinster!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Dock inte omöjligt.

Nä men har man alla fakta och tror på något annat än att Elfsborg vinner så ja.. [crazy]


   
SvaraCitera