Aviseringar
Rensa alla

Vilka blir svenska mästare?


Ämnesstartare

dazed:

Trams, nu kommer ni att förnedras av Brages mäktiga fotbolssmaskineri wöööööööööööö. Örebro kommer att stå på rejält darriga knän när ni kliver in på Domnarvsvallen - Sveriges theatre of dreams.

Pfft! Brage? Vad är det för torpargäng? Det ända jag vet om det laget är att Örebro kommer att krossa dem nästa säsong! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Pfft! Brage? Vad är det för torpargäng? Det ända jag vet om det laget är att Örebro kommer att krossa dem nästa säsong!

Brage har spelat Uefacupen det du. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som Västeråsare har jag två lag i div 1 norras undre tabellhalva att heja på. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just det jag har fotbollskolossen Dalkurd att sätta min tilltro till också [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Haha. Eller hur! Nästa säsong ska bli underbar, billigare biljetter och fler vinster!

Tänker likadant som dig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Brage har spelat Uefacupen det du.

Det har vi också och till skillnad från er så har vi tagit oss vidare till andra omgången av UEFA-Cupen[wink] Örebro har dessutom spelat lika mot Arsenal! Vi förlorade bara med 0-1 mot Ajax några år innan dem vann Champions League.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Just det jag har fotbollskolossen Dalkurd att sätta min tilltro till också

Håller du på två lag från samma stad? Finns det ingen rivalitet där uppe i Borlänge?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Det har vi också och till skillnad från er så har vi tagit oss vidare till andra omgången av UEFA-Cupen Örebro har dessutom spelat lika mot Arsenal! Vi förlorade bara med 0-1 mot Ajax några år innan dem vann Champions League.

Härliga meriter. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Som Västeråsare har jag två lag i div 1 norras undre tabellhalva att heja på.

Jag hoppades på att vsk skulle gå upp så att vi skulle kunna spela derbyn mot varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Härliga meriter.

Man ska vara stolt över det man har [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Håller du på två lag från samma stad? Finns det ingen rivalitet där uppe i Borlänge?

Nja Dalkurd och Brage försöker samarbeta även om det går helt friktionsfritt men om Dalkurd går upp så blir nog konkurrensen lite hårdare. Men det var mer något jag nämde appropå isotops kommentar om Västerås.


   
SvaraCitera

Efter att Elfsborg nu har gjort mål också så måste alltså åtvid göra minst två mål för att Malmö ska ha någon chans, och då måste ändå Malmö göra minst 3 mål och faktiskt vinna för att kunna ta det. Elfsborg har nog det här rätt tryggt.

I skrivande stund gör AIK dessutom mål så nu är det väl nästan definitivt... Öppnar för häcken däremot om de nu vinner mot sundsvall! I övrigt så tycker jag lite synd om GAIS... Örebro kör redan över med 3-0!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skatemaniac:

Efter att Elfsborg nu har gjort mål också så måste alltså åtvid göra minst två mål för att Malmö ska ha någon chans, och då måste ändå Malmö göra minst 3 mål och faktiskt vinna för att kunna ta det. Elfsborg har nog det här rätt trygg

Om elfsborg kryssar och malmö vinner med x antal mål så vinner väl malmö? typ 2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Om elfsborg kryssar och malmö vinner med x antal mål så vinner väl malmö? typ 2

Korrekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Korrekt

[cool]


   
SvaraCitera