Aviseringar
Rensa alla

Vilka bröst föredrar ni?


Jag föredrar mina


   
SvaraCitera

MaximusPrime:
De som känns bra i händerna.

jaha är det inte viktigt att de känns bra på bröstkorgen lr


   
SvaraCitera

Alla boobs är najs Tumme upp


   
SvaraCitera

im not a breast-man, i'm an ass-man... how do i know? everytime i walk down the street someone yells after me "hey, you're an ass, man!"


   
SvaraCitera

Kvittar.


   
SvaraCitera

Finner att storleken på brösten mest har betydelse med kläder på. Avklädda finner jag de flesta varianter attraktiva. Tycker dock 'onaturliga' bröst oftast ser bättre ut eftersom man faktiskt kan bestämma själv hur man vill att de ska se ut. Men föredrar faktiskt också hur de känns. Vet att det finns lite olika sorter. Men blev helt klart överraskad hur 'äkta' de nya silikonbrösten känns.


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

jaha är det inte viktigt att de känns bra på bröstkorgen lr

Jag pratade bara om vad jag föredrar. Sen är det ju viktigt för den andra att "de känns bra på bröstkorgen"


   
SvaraCitera

silver judas:
im not a breast-man, i'm an ass-man... how do i know? everytime i walk down the street someone yells after me "hey, you're an ass, man!"

Seinfeld?


   
SvaraCitera

MaximusPrime:

Seinfeld?

ne rodney dangerfield


   
SvaraCitera

Så länge de inte är överdrivet stora (typ silikonbröst) har jag inga direkta preferenser, bryr mig mycket mer om hur rumpor ser ut.


   
SvaraCitera

Jag föredrar fasta naturliga tuttar i mellanstorleken eller lite större, inte enorma, usch nej.
onaturliga tuttar känns oattraktivt men dem är nog inte så pjåkiga heller iof.


   
SvaraCitera

jag gillar tuttar som sitter på bra individer.


   
SvaraCitera

Är ett ganska stort fan av bröst i alla dess former och storlekar, men hade jag varit tvungen att välja hade det antingen blivit små, naturliga eller mellan, naturliga (vilket jag röstade på). Dock vill jag bara påpeka att B är medelstorleken, iaf senast jag kollade Söt


   
SvaraCitera

Chickwithgun: Mellanstora naturliga bröst, C-kupa


   
SvaraCitera

Vad spelar det för roll? Det viktigaste är ju hur insidan är.:D


   
SvaraCitera