Aviseringar
Rensa alla

vilka chips av dessa


Victor Ahlén:

nått*

nåt*

jaha just det

ont: välj bort mexicana.


   
SvaraCitera

Brk g:

[tired][tired][tired]

Vadå, är det inte ok att driva med besserwissrar nu? [tired]


   
SvaraCitera

dålig stämning här


   
SvaraCitera

Lounge:

kan du inte börja göra glada smajlys istället tänker mig dig som en tomat som sityter och slår på tangentbordet 24/7

Men det är ju tråkigt med glada killar ju? Man måste vara lite arg och mystisk [smile].

[mad]


   
SvaraCitera

Purr Purr:

Vadå, är det inte ok att driva med besserwissrar nu? [tired]

han var rolig, ingen jävla besserwisser ditt härke

Victor Ahlén fan club har talat genom sitt juridiska språkrör


   
SvaraCitera

Brk g:

han var rolig, ingen jävla besserwisser ditt härke

Härke kan du vara själv, ser inte hur det ska vara kul att "rätta" någon när personen som rättar själv har fel och att sedan tro att det är "touché"... [wink] Inget illa menat mot Victor, han är säkert schysst, det är snarare dig det är fel på om inte insåg att jag drev med honom. Knappast något att bli så upprörd över?


   
SvaraCitera

Purr Purr:

Härke kan du vara själv, ser inte hur det ska vara kul att "rätta" någon när personen som rättar själv har fel och att sedan tro att det är "touché"...

det är ju skitkul att låtsas rätta fel...

du drev med någon som drev med sig själv. att sparka in öppna dörrar brukar ej vara till gagn för någon. jag upprätthåller bara världsordningen och ser till att Victor Ahlén går fri från falska anklagelser.


   
SvaraCitera

Brk g:

det är ju skitkul att låtsas rätta fel...

[rolleyes]

Brk g:

du drev med någon som drev med dig själv. att sparka in öppna dörrar brukar ej vara till gagn för någon. jag upprätthåller bara världsordningen och ser till att Victor Ahlén går fri från falska anklagelser.

Han drev aldrig med mig och troligen inte du heller.


   
SvaraCitera

Purr Purr:

Han drev aldrig med mig och troligen inte du heller.

"drev med sig själv" skulle det stå. jag ber om ursäkt för detta förvillande kommunikationsfel.

Victor Ahlén drev alltså med sig själv. i ett uttryck för ren och äkta humor skapade han en lustig situation helt utan att potentiellt belasta någon annan. är det förstått? Victor Ahlén förtjänar jubel och inte några tafatta smädelser.


   
SvaraCitera

mobbarkräk


   
SvaraCitera

ursäkta om jag missförstod något


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Artie:

dålig stämning här

BA FÖR ATT JAG SNACKJAR CHIOPS[cry][cry][cry][cry]

Nonoton:

Men det är ju tråkigt med glada killar ju? Man måste vara lite arg och mystisk [smile].

neeeeeeeej va glad


   
SvaraCitera

var är resten av ledamöterna i fan club?


   
SvaraCitera

Purr Purr:

Knappast något att bli så upprörd över?

Inte jag iallafall! Jag rättade nämligen Poop beroende av att hon rättade mig i en tidigare tråd. Det var bara för skojs skull, inte för att bevisa mig som bättre eller liknande. [smile]

Jag förstår dock inte varför du skall bli så uppjagad över bagateller?

Schism:

eller skojaru på nåt sätt

Jag blev attans osäker på det! Googlade nämligen det och kom fram till att en "nåt" var uppenbarligen "Nåt är en smal kilformad springa som hyvlas upp mellan plankorna exempelvis när man bygger"

Haha, så jag antog att "nått" var mer eller mindre rätt.

Så jag får väll ursäkta besväret. [smile]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Brk g:

var är resten av ledamöterna i fan club?

denna tråd handlar inte om victor så grab your bags and go va!!! hörurerrååva


   
SvaraCitera