Aviseringar
Rensa alla

Vilka här är vegetarianer?


Ämnesstartare

Nirr:

Men kan ju inte äta bara sallad o pasta osv! Sa ju att jag är kräsen så jag gillar ej mat i allmännhet

Men abooowh mannen, lugna ner stjärtnerverna. Vill du äta döda djur som gått igenom en plågsam slakning, så okej. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SheDevil:

verkar logiskt.

Jag tycker inte om folk som blir upprörda för andras åsikter!
Jag har min jävla åsikt, kommer alltid och ha så kom inte här och babbla [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meganatahli:

en plågsam slakning

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ HERREGUD, jhag glömmdeh T:et, å¨åånej. Allah hatar mig [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meganatahli:

Jag tycker inte om folk som blir upprörda för andras åsikter!
Jag har min jävla åsikt, kommer alltid och ha så kom inte här och babbla [no-no]

Ursäkta, men om jag inte misstänker fel så är det du som är upprörd, själv är jag hur lugn som helst. Dessutom är hela jag-är-vegetarian-så-jag-skapar-en-tråd-om-det så jäkla löjligt. Hur vanligt är det att man skapar en tråd och frågar hur många det är som äter kött, och om inte varför det?

Det är uppenbart att du skapade denna tråden för att du skulle få ut lite aggressioner på köttätare. Men när du ger dig på folk som faktiskt har samma åsikter som vissa vegetarianer har så kanske du borde tänka om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SheDevil:

Gudrun schyman accepterade inte min vänförfrågan på facebook.

ÄR DU 22?! Men då är du ju ingen ungdom längre, UT! [sad]
Jo du är upprörd som en amerikan som väntat på hamburgare 29 minuter på mcdonalds. Dah, om du inte kan acceptera att JAG tycker det är fel att äta kött, så kan du.. öh... köra upp någon ting i.. öh.. näsan [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meganatahli:

ÄR DU 22?! Men då är du ju ingen ungdom längre, UT! [sad]
Jo du är upprörd som en amerikan som väntat på hamburgare 29 minuter på mcdonalds. Dah, om du inte kan acceptera att JAG tycker det är fel att äta kött, så kan du.. öh... köra upp någon ting i.. öh.. näsan [mad]

Öhm, jag har hela tiden accepterat vad du tycker, och det är helt okej vad du tycker, vad jag tycker är fel är att pracka på andra sina åsikter och tvinga dem till ett likadant liv. Vad du inte förstår är att man kan tycka illa om köttindustrin men ändå tycka att det är rätt att äta kött, det är skilda saker.

Jag förstår inte heller vad Gudrun har med saken att göra.

Och nej, jag är inte det minsta upprörd, bara för att jag inte använder söta små smilegubbar så innebär det inte att jag är arg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SheDevil:

Och nej, jag är inte det minsta upprörd, bara för att jag inte använder söta små smilegubbar så innebär det inte att jag är arg.

Nä men du lägger ner din tid på att skriva en jävla novell om varför man ska tycka som dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns redan gott om sådana här trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera