Aviseringar
Rensa alla

Vilka härskartekniker har ni blivit utsatta för idag?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder. Vilka härskartekniker har ni blivit utsatta för nyligen?

Vanliga härskartekniker, långt ifrån alla:

Osynliggörande

Förlöjligande/förminskande

Undanhållande av information

Insinuerande utav att en har en dold agenda

Dubbel bestraffning

Igår blev jag utsatt för härskartekniken osynliggörande, utav den grövre arten, som jag föredrar nedan:

*Person* hade frågat mig om jag ville övernatta hos denne några dagar, varpå jag sade, att, ja, då måste du låna mig pengar till min tågresa hem, ty jag har inte tillgång till mitt sparkonto just nu, varpå denne sade att, ja, det går bra, då kan du följa med mig på *aktivitet*, *aktivitet* och *aktivitet*! Fan vad skoj, tänkte jag.

Kvällen därpå blev *person* tillfrågad utav *annan person* om *person* ville följa med till Stockholm och sova över hos *annan person*, varpå *person* sade, ja!111111111. Detta rakt framför mig.

Sedan kan jag ej övernatta hos person och delta i dessa aktiviteter, ty löften eller överrenskommelser med mig är tydligen värda: ingenting, och rivs per definition upp när något trevligare dyker upp, i synnerhet om det inkluderar eventuellt könsumgänge. Jag behöver inte ens notifieras om att vår gångna överrenskommelse inte gäller, utan förväntas fråga om detta själv, varpå jag får spydigt svar, om, att, nej, det går inte, jag skall ju till Stockholm. Jävla as, blir förbannad.
[mad]

Dold text: Ja, denna tråds syfte är främst att ge mig utrymme för att skriva av mig min ilska/frustration.

MVH ilsk


   
Citera
Ämnesetiketter

Sånt är mycket taskigt. Tycker du ska slå "denne" på käften.

Har ej råkat ut för något sådant idag, än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Sånt är mycket taskigt. Tycker du ska slå "denne" på käften.

Hade stor lust, dock ej gångbart bland folk. Skällde dock på honom senare, kändes dock som att han ej förstod varför jag var arg, nhnfhghn.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Hade stor lust, dock ej gångbart bland folk. Skällde dock på honom senare, kändes dock som att han ej förstod varför jag var arg, nhnfhghn.

Blir mer och mer övertygad om att jag vet vem denne är. Kanske lika bra att skita totalt i denne öht, då ert umgänge verkar leda till mer obehag än behag för dig?

Dold text: Försök hitta den snygga hippien vid affären istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Kanske lika bra att skita totalt i denne öht, då ert umgänge verkar leda till mer obehag än behag för dig?

Ja, (du är rätt ute), och jag har därmed ingenstans att sova torsdag kväll, får ligga utomhus i någon gränd i Stockholm, dock föredrar jag för stunden detta framför att få husrum hemma hos honom. Vämjs över hur vidrigt han anser sig vara berättigad att bete sig mot mig, han är inte vatten värd. [mad] *ilska*

KingGurka:

Dold text:

Arbetsamt.


   
SvaraCitera
Exner

Ögon i en plåthink:

och jag har därmed ingenstans att sova torsdag kväll, får ligga utomhus i någon gränd i Stockholm, dock föredrar jag för stunden detta framför att få husrum hemma hos honom. Vämjs över hur vidrigt han anser sig vara berättigad att bete sig mot mig, han är inte vatten värd. [mad] *ilska*

Kan erbjuda övernattning, om du tar dig med upptåget till Uppsala.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Kan erbjuda övernattning, om du tar dig med upptåget till Uppsala.

Snällt. Där bor även han, lol. Skall överväga om jag vågar!


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

härskartekniker

va? [confused]


   
SvaraCitera

Exner:

Kan erbjuda övernattning, om du tar dig med upptåget till Uppsala.

Ögon i en plåthink:

Snällt. Där bor även han, lol.

Coolt, här bor jag också.

OnT: Taskig person. Tycker du borde sluta träffa denne.

Har själv inte utsatts för "härskartekniker" på år och dar. Känns fint. Kan nog inte minnas senaste gången det hände faktiskt. Gymnasiet kanske.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Har själv inte utsatts för "härskartekniker" på år och dar.

Hehehe...


   
SvaraCitera

antrax:

Hehehe...

Glömde bort dina härskartekniker. [cry]

Oki, får ändra listan:

Bli slagen

Bli manipulerad av puppy face

Allmän manipulation


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Glömde bort dina härskartekniker. [cry]

Oki, får ändra listan:

Bli slagen

Bli manipulerad av puppy face

Allmän manipulation

[blush]
Kan inte säga annat än att jag är lite stolt.


   
SvaraCitera

antrax:

Kan inte säga annat än att jag är lite stolt.

Image

= du. [sad][blush]


   
SvaraCitera

xsaosinx:

= du. [sad][blush]

[love]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Ja, (du är rätt ute), och jag har därmed ingenstans att sova torsdag kväll, får ligga utomhus i någon gränd i Stockholm, dock föredrar jag för stunden detta framför att få husrum hemma hos honom. Vämjs över hur vidrigt han anser sig vara berättigad att bete sig mot mig, han är inte vatten värd.

om du ej har ngnstans att sova kan du vid kris övernatta hos mig.
om du ej säger ngt elakt om björklund under tiden[no-no][sad]


   
SvaraCitera