Aviseringar
Rensa alla

Vilka hamnar på psyket?


ickus

Moffin:

Ja. Jag vet inte vad jag ska säga, ska jag försvara att det fanns ett rökrum?

Nej, nej. Jag tror inte att du ljuger, jag tror bara att psyket du låg på kan omöjligt ha vatiy i samma byggnad som ett sjukhus. Berätta hur det låg till då!

De som var inlåsta och inte hade tillstånd att gå ut fick nikotinplåster eller tuggummin, men de fick inte gå ut. Om de skötte sig fick de kanske det. Andra som fick gå ut rökte ute på andra sidan av parkeringen.


   
SvaraCitera

ickus:

Nej, nej. Jag tror inte att du ljuger, jag tror bara att psyket du låg på kan omöjligt ha vatiy i samma byggnad som ett sjukhus. Berätta hur det låg till då!

Haha, det var det ioförsig inte. Det var en separat byggnad intill Stora sjukhuset, tänkte inte på det, i och med att det går kulvertar under jord som sammanbinder husen, när man gick till cafeterian, handla i kiosken osv

Om du vill ha ytterligare beskrivningar vad gäller brandsäkerhet :p så kan jag informera om att i samband med eldandet av tröjan som jorde att det bolmade rök i hela avdelningskorridoren, fälldes ner en stålmojäng (sån som rullar ner i stängda butiker typ, i kulverten)Blev nämligen rädd och kutade ut genom dörren till avdelningen under armen på en skötare som stod och höll upp dörren för han pratade med annan personal utanför. Men kom inte så långt då, var fast i grillen. Värst var du var insatt i regler och grejs, jobbar du på sjukhus själv?


   
SvaraCitera
ickus

Moffin:

Haha, det var det ioförsig inte. Det var en separat byggnad intill Stora sjukhuset, tänkte inte på det, i och med att det går kulvertar under jord som sammanbinder husen, när man gick till cafeterian, handla i kiosken osv

Tänkte välla [smile]

Moffin:

Värst var du var insatt i regler och grejs, jobbar du på sjukhus själv?

Haha jag har bara jobbat inom äldrevården (och gått omvårds på gymnasiet), men jag skulle tro att anledningen är för att jag har legat inne på slutenpsyk tusen gånger. Haha!

Moffin:

en stålmojäng (sån som rullar ner i stängda butiker typ, i kulverten)

Haha detta förstod jag inte. Men jag säger inte att du hittade på den där tändaren och flickan som tände på sin tröja. De säker alltid genom ens grejer innan man kommer in men mycket kan de missa. Jag själv smyggalde in 100 tradolan och massa laxeringspiller sist jag var där så natuligtvis händer det. Men ja, jag tror inte det är tillåtet att ha tändare där pågrund av att (kanske inte du men) någon annan kan skada sig.


   
SvaraCitera