Aviseringar
Rensa alla

Vilka instrument har ni hemma hos er?


Schism: Är lite kluven eftersom den var en gåva från min pappa (som inte lever längre), men om jag får för mig att skänka den är du först på tur!

Oj, känns verkligen som du borde behålla den! Kanske spela också, det är kul.

Om jag någon skulle få den, lovar jag att visa den sjukligt mycket respekt. Instrument förtjänar det.


   
SvaraCitera

mungiga

2 munspel i E och C

2 stålsträngade akustiska gitarrer

1 elgitarr

1 nylonsträngad

en gammal analogsynt i källarförrådet

maracas

3 tamburiner

1 "skak-avocado-maracas"


   
SvaraCitera

Maks: en gammal analogsynt i källarförrådet

Vadå för nån ? Shockerad


   
SvaraCitera

Biologen: Kanske spela också, det är kul.

Borde, men förmår aldrig komma igång pga skolstress och prestationsångest.

Biologen: Om jag någon skulle få den, lovar jag att visa den sjukligt mycket respekt. Instrument förtjänar det.

Bra, det behöver den, inte minst för att min pappa spelade med Yngwie Malmsteen ett tag (innan den senare slog igenom). Jag är ingen större Yngwie-anhängare men det är lite häftigt ändå.


   
SvaraCitera

inte kollat på ett tag. hade en saxofon o en klarinett också, men farmor sålde de, för ingen annan i familjen kan spela blåsinstrument nu när farfar e död.


   
SvaraCitera

Schism: Borde, men förmår aldrig komma igång pga skolstress och prestationsångest.

Fan, vad jobbigt. T.om ångest när du bara sitter själv och spelar? Är det pga far din?

Schism: Bra, det behöver den, inte minst för att min pappa spelade med Yngwie Malmsteen ett tag (innan den senare slog igenom). Jag är ingen större Yngwie-anhängare men det är lite häftigt ändå.

Wow, coolt!


   
SvaraCitera

en elorgel var det fvisst. en sån här.58422.jpg


   
SvaraCitera

Maks: en elorgel var det fvisst. en sån här.

OMFG älskar sånna. hade jag haft en större lägenhet skulle jag haft en tramporgel </3


   
SvaraCitera

Biologen: T.om ångest när du bara sitter själv och spelar? Är det pga far din?

Jag känner sällan att jag kommer någonstans. Jag har lätt för att lära mig men ännu lättare för att ge upp så fort det blir lite motigt (en sträng går av eller vad som helst).

Prestationsångesten beror delvis på honom, men det största problemet är nog stressen över att inte hinna med saker. Är dålig på att organisera.


   
SvaraCitera

Schism: Jag känner sällan att jag kommer någonstans. Jag har lätt för att lära mig men ännu lättare för att ge upp så fort det blir lite motigt (en sträng går av eller vad som helst).

Aa jag hajar. Och speciellt när det är typ "trösklar" man måste ta sig över i sitt spelande. Lätt att man stannar och slutar för en våldigt lång period.

Schism: Prestationsångesten beror delvis på honom, men det största problemet är nog stressen över att inte hinna med saker. Är dålig på att organisera.

Jobbigt. Synd att känna att man har tid för musik.


   
SvaraCitera

Enda instrumentet jag har är ett sådan där elektriskt mätinstrument. En spänningsprovare. Rodnar


   
SvaraCitera

dragspel, keyboard, gitarrer, kornett, munspel, mungiga och säkert något mer mög


   
SvaraCitera

plastigt keyboard utan viktade tangenter med trasigt B3, stratakopia, melodica, DATOR


   
SvaraCitera

en akustisk gitarr och ett munspel.


   
SvaraCitera

har 1 gitarr

hos mamma har jag: 1 piano 1 tvärflöjt 1 panflöjt eller fler minns inte ah såere
hos mormor står 1 mini orgel och div andra instrument


   
SvaraCitera