Aviseringar
Rensa alla

Vilka låtar har ni haft sex till?


Ämnesstartare

Ja, som topic säger. Vilka låtar har ni haft sex till?

Posta jewtubez!


   
Citera

Ozi - Juicy Pen

den har blivit ett par gånger:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Opeth, Britney Spears, Muse (Jag kom till Knights of Cydonia [cool]), Kent, antagligen machine Head.

Asså. Palla räkna upp alla förresten. Då blir ju tråden full.

Sex till musik är awesome [love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer inte direkt ihåg alla, men jag vet att jag haft sex till Psychocandy och blivit tvungen att pausa lite för att låtarna låg i fel ordning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EyeForAnEye:

AMSG

Trve, blev det deppcutta i kors också? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Trve, blev det deppcutta i kors också? [party]

Ja, och sedan snorta kokain till dålig skränig punk i bakgrunden, samtidigt som man tattuerade in "Drug free" på bröstet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänker verkligen inte på musik när jag snuskar. Hm. Kommer inte ihåg så många olika specifika låtar. För ett tag sedan tvingade jag dock min pojkvän att snuska till Vreeswijks skiva där han tolkar Victor Jara, tror inte att det uppskattades.

Annars är det mest metal som spelas, när jag inte lyckas manipulera in lite av mina favoritband/artister, typ Loke och Lisa Ekdahl. Förstår att man inte vill snuska till dem [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EyeForAnEye:

Ja, och sedan snorta kokain till dålig skränig punk i bakgrunden, samtidigt som man tattuerade in "Drug free" på bröstet.

Ah, låter nästan som att vi skulle kunna skratta åt varandra då. Ta inte i så du skiter på dig nästa gång, Judas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lyssnar oftast på Proem - Socially inept, när jag räknar matematik iaf [blush]


   
SvaraCitera

Alla låtar i hela världen.
Ja ni läste rätt, alla.


   
SvaraCitera

Förlora min oskuld när jag hörde dildosven ! haha Epic !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera