Aviseringar
Rensa alla

Vilka människor vill du ha i ditt liv?


Ämnesstartare

Hej säger en nygammal medlem på ungdomar.se!

Jag lever i övertygelsen om att det är bra att dela med sig av sina drömmar. Så det tänkte jag att vi skulle göra i den här tråden. Kanske främst när det kommer till relationer eftersom vi är i den forumdelen ^^ Skriv om hur ert paradis ser ut, hur ni tänkt hitta dit eller, om ni är där, hur ni hittade dit!

Jag är en kille, född som lejon 1989. Med andra ord fyller jag snart 21 år. På senare tid har jag verkligen känt att mitt liv har börjat på allvar. De beslut jag tar påverkar så mycket mer nu än vad de gjorde för bara 2-3 sedan. Vilket jag tycker är otroligt spännande och lite skrämmande…

Nu bor och pluggar jag i en medelstor stad i mellersta Sverige där jag trivs väldigt bra. Samtidigt har jag sen terminen började i höst börjat se att något fattas. Det är svårt att säga exakt vad det är men förändring behövs! Sen några månader tillbaks har jag siktet inställt på att flytta till Göteborg för att börja en ny utbildning hösten 2010. Och det känns som helt rätt sak att göra!

En stor del av det paradis jag hoppas hitta i Göteborg(?) är, som för så många andra, den underbara tjej som jag en vacker dag kommer träffa 🙂 Frågan är bara när det blir. Jag har ingen större erfarenhet av relationer av den anledningen att jag inte har hittat någon som jag tror skulle kunna vara den tjejen. Om jag inte från dag 1 tror att en tjej skulle kunna vara ”the one” så är det inte värt att ens försöka enligt mig . Ett par gånger har jag gjort det, men tänker inte göra så igen, eftersom det slutat med att jag tröttnat efter sisådär tre månader. Nej, tacka vet jag singellivet tills den dagen då jag verkligen vill satsa.

Så, hur ser mitt paradis ut nu då? 😀

Hon ska så klart vara vacker som en soluppgång. Det första jag tänker när jag ser henne för första gången är alltså inte att hon är snygg, sexig eller söt, utan vacker. Jag tror inte riktigt på kärlek vid första ögonkastet, vad jag däremot tror på är attraktion vid första ögonkastet och det tror jag kommer finnas mellan henne och mig.

Jag lär känna henne och upptäcker att hon är en tjej som är lika glad i livet som jag är. Hon är intelligent, empatisk, spontan och gillar samma saker som mig. Vi kan sitta i timmar och prata om precis allt. Vi byter tankar och idéer och skrattar tillsammans. Precis som mig är hon en person som älskar beröring och närhet. Hon förstår mig som ingen annan, och jag henne.

På samma sätt som mig förstår hon hur fel människans värld har kommit att bli och gör saker för att förbättra den. Hon är målmedveten och vet vad hon vill göra med sitt liv samtidigt som hon älskar att ta första bästa tåg, so to speak 🙂

… och så levde de lyckliga i alla sina dagar!

Det är en del av min värld om några år. Tänkte att jag utvecklar lite mer om folk skriver i tråden ^^ haha

Som sagt, det är sjukt bra att dela med sig av drömmar och mål.

SÅ SKRIV GOD DAMNIT 😀 Off to Earth Hour party nu 🙂 [cheers]


   
Citera
Ämnesstartare

har inga krav då blir man bara besviken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter lite gay faktiskt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gay gay gay


   
SvaraCitera

mitt paradis: 1 båt, 1 motorcykel, samt bra väder hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inga drömmar eller mål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

din mamma[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, jag är en tjej, född som lejon. vill ej hitta något paradis, men vill däremot hitta en kille som ej är vacker som en soluppgång, och som hatar livet på samma sätt som jag gör. tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill träffa en schysst och bra tjej med fin kropp och utseende typ. Ha liknande intressen och stor umgängeskrets samt massa killar som vill ha henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

med fin kropp och utseende

Ah, detta kan liksom inte nog förtydligas lr? [wink]

Ont: Roliga människor som får mig att må bra etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ah, detta kan liksom inte nog förtydligas lr? [wink]

Joo kanske.
Hon skall ha timglasform, vara normalviktig. Och ha ett ansikte som man vill pussa på.


   
SvaraCitera
Hando

Du låter som en kvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förhoppningar är till för att krossas, så jag undviker dem.


   
SvaraCitera

Blir jag tillsammans med Sarah Wayne Callies är jag nöjd


   
SvaraCitera