Aviseringar
Rensa alla

Vilka marabou sorter har ni ätit?


Vet ej, tror jag ätit alla utom jordgubb och vinter. Men har inte så bra koll på vilka som finns.


   
SvaraCitera

lishaa:

var winter god lr 4 av 5 toasts kansek???

ja tkr den va jättegod men många tkr den e äcklig men ja gillar den skarp 4.5 av 5 toasters


   
SvaraCitera

Moderkakan:

ja tkr den va jättegod men många tkr den e äcklig men ja gillar den skarp 4.5 av 5 toasters

e villig att prova den spännande får se om ja e 1 av d som tkr den e äkli lr 1 av d som tkr den e najs


   
SvaraCitera

lishaa:

e villig att prova den spännande får se om ja e 1 av d som tkr den e äkli lr 1 av d som tkr den e najs

aa d e värd o testa iaf dont mock it til' you've tried it osv


   
SvaraCitera

CherryPops:

Har ni hållit er till en sort, eller provat på någon annan? 🙂

Själv har jag ätit orginalet, daim, digestive, nonstop, apelsinkrokant, mintkrokant, sommar (den där limited edition), amigo, mörk choklad... Typ dem 🙂

Alla [bigsmile] Dessutom har jag ätit en helt ny "Marabou sensation med mandel och havsalt" som inte har släppts ut än, utan kommer till butikerna först i februari [crazy] Den är god den ..


   
SvaraCitera

CherryPops:

Äter inte dem med nötter... Är allergisk

[cry]


   
SvaraCitera

Jag undrar när Marabou ska göra en chokladkaka med vitchoklad eller som innehåller det. [rolleyes]


   
SvaraCitera

KajsaAnka:

Dessutom har jag ätit en helt ny "Marabou sensation med mandel och havsalt" som inte har släppts ut än, utan kommer till butikerna först i februari Den är god den ..

Jag har en sådann med mandel och havsalt i mitt skåp just nu, ska äta den nästa helg. 🙂
Fick den när jag blev VIP grejjs på maraboushemsida innan årsskiftet.


   
SvaraCitera

Schwerekljgnrknöt, Vanlig, Jordgubb,([cry]) Daim ([cry]), Apelsinkrokant [love].. Gillar dock inte choklad förutom möjligen apelsinkrokant.


   
SvaraCitera

vet inte...många


   
SvaraCitera

Mjölkchoklad, Schweizernöt, Daim, Amigo, Digestive, Mintkrokant, Dukat, Almond & Sea Salt, Nonstop och Apelsin.

Tror att det var alla.


   
SvaraCitera

Alla utom den mörka, den med chips i, och den med godis i.


   
SvaraCitera

CherryPops:

daim,


   
SvaraCitera

Nästan alla.


   
SvaraCitera

orginalet, daim, schweizernöt, digistive, amigo, apelsinkrokant, den med frukt och nöt och min stora favorit är gräddnougat [love]


   
SvaraCitera