Aviseringar
Rensa alla

Vilka mer förutom jag är sorgligt lättpåverkade?


Ämnesstartare

Jag firar att mitt jullov börjat med jordnötsringar och folköl

Jag har druckit 4 folköl, drack första kring halv åtta och har väl hällt i mig en i timman sen dess kanske.

Jag är sjukt fnissig, ler konstant och älskar allt, jag har alltid vart så här lättpåverkad, druckit halvt regelbundet i typ 2-3 år, man tycker liksom att det borde bättra sig, men nej, fan heller

Join ze club, skäms inte, det är ekonomiskt!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det är ju grymt jU! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

jag har alltid vart så här lättpåverkad,

Jag skulle förmodligen däcka av en lättöl.


   
SvaraCitera

Sjukt lättpåverkad, ja. Sorgligt? Nej.

Hade gärna kunnat bli påverkad av ett par folköl, jag trodde inte ens det var möjligt. You are lucky, my friend.

Ekonomiskt is the shit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritinkin:

Sjukt lättpåverkad, ja. Sorgligt? Nej.

Ptja, nä, sorgligt var fel ord som sagt, jag är rätt positivt inställd till den här egenskapen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är neger. ps ds.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Jag är neger. ps ds.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Är det 3.5or så är det ju ändå som en liten starköl. Det blir iaf jag lullig på. Hehehe. Det enda som jag ser kan vara negativt med det här är väl att man kan bli packad utan att mena det vid finare middagar där det kanske inte passar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Jag är neger. ps ds.

Man skriver PS. innan sitt PS.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag har på något magiskt sätt lyckats att bli aningen mer resistent mot alkohol, utan att faktiskt dricka speciellt ofta. Det är... Ganska tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är. Gillar det. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag har på något magiskt sätt lyckats att bli aningen mer resistent mot alkohol, utan att faktiskt dricka speciellt ofta. Det är... Ganska tråkigt.

Trodde inte du gillade alkohol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Man skriver PS. innan sitt PS.

Menade Play Station.

[love]


   
SvaraCitera
Åtta

Klorofyl:

Trodde inte du gillade alkohol?

Jag är inte speciellt förtjust i alkohol heller. Men vad ska man annars göra? Vara nykter jämt är ju en fullkomlig omöjlighet, med tanke på hur fruktansvärt världen och livet är. (JAG ÄR IRONISK, MAMMA. DU VET, DET DÄR SOM DU INTE FÖRSTÅTT VAD DET ÄR! ironi)


   
SvaraCitera