Aviseringar
Rensa alla

vilka morbida lekar lekte ni som barn?


Minns att jag tyckte att det var asroligt att jaga en mycket äldre granntjej med en kratta/spade tills hon började gråta. Såg bara så djävla roligt ut när hon sprang och benen flög åt alla håll, tror fan att hon hade nå fel. 🙁 Så fort jag såg henne ute kom jag springandes med en kratta typ.. astaskigt 🙁

LedsenHjärta


   
SvaraCitera

jag lekte inga morbida lekar. jag tog hand om mina gosedjur som om de vore riktiga bebisar. 


   
SvaraCitera

Fasiken:
Minns att jag tyckte att det var asroligt att jaga en mycket äldre granntjej med en kratta/spade tills hon började gråta. Såg bara så djävla roligt ut när hon sprang och benen flög åt alla håll, tror fan att hon hade nå fel. 🙁 Så fort jag såg henne ute kom jag springandes med en kratta typ.. astaskigt 🙁

LedsenHjärta

hehe, känner mig astaskig som faktiskt tyckte detta var komiskt 
stackars tjej Rodnar


   
SvaraCitera
Skägg

Tyckte det var kul att skrämma min kusin som var ca 2 år yngre än mig, så när dom var hos oss så brukade jag lura han att gå ut genom ytterdörren och ställa sig typ 15m bort. (Vet ej hur jag fick han att gå med på detta) Men iallafall, sen så sa jag något i stil med "Spökena kommer" eller liknande sen stängde jag ytterdörren och låste, han fick självklart panik och bankade och ringde på dörren medans jag stog o skrattade.. slutade alltid med att en vuxen kom och släppte in honom och jag fick skäll (Detta pågick hur länge som helst).


   
SvaraCitera

FruLiten:

hehe, känner mig astaskig som faktiskt tyckte detta var komiskt 
stackars tjej Rodnar

haha Rodnar inte lika komiskt irl 🙁 hon hade de nog rätt tufft med mig som granne ..fan LedsenHjärta


   
SvaraCitera
seasaw

ps mackan r modell och går på fancy catwalks abroad idag ds

mrman: lol vad för typ av oätliga ting tävlade ni med?

sånt som kunde återfinnas på en skolgård.... typ lera, gräs och annat grönt, myror och andra krypGladGlad


   
SvaraCitera

seasaw: sånt som kunde återfinnas på en skolgård.... typ lera, gräs och annat grönt, myror och andra kryp

Blääää


   
SvaraCitera
seasaw

barn ska få vara barn

mrman: Blääää


   
SvaraCitera

en gång frös jag in en myra i frysen, men det gjorde inget för myror klarar tydligen att bli nedfrusna.


   
SvaraCitera

brukade bränna kryp med linser.


   
SvaraCitera

Snigel och manet krig/mobbning. Man skulle kasta eller mula nån med sniglar och maneter. Inte samtidigt såklart utan maneter var ju när man var vid havet och sniglar oftast i skolan vid regn 

🙂


   
SvaraCitera

S3ON: Tyckte det var mycket spännande att se det exakta ögonblicket då de inte längre visade något livstecken.. Fan vad sjukt detta låter.. När jag tänker efter var detta inte ens kopplat till ilska.. Jag fann det underhållande som en hobby ska vara..

lagom psykopatiskt drag.


   
SvaraCitera

oj... så gjorde aldrig jag 😛 Skrek bara i mina kuddar när jag blev arg 🙂


   
SvaraCitera

urgh: lagom psykopatiskt drag.

Men ungar har i regel en inte lika utvecklad empati för djur och människor, right? Alltså, ju mer jag tänker på det kanske jag är psycho.. Fast ne. Haha nej. Då hade jag på riktigt känt behovet av att göra likadant med människor som jag gjorde med de stackars getingarna..

Det fanns ett tydligt samband, jag dödade aldrig harmlösa insekter, bara de farliga, de som stack och brände människor. 🙁 


   
SvaraCitera

Jag och min ena kära broder gjorde flaggor av Daggmaskar som vi hittat i sanden/leran. Tog tag i dem, hämtade en pinne och knöt fast långt uppe.

Ledsen


   
SvaraCitera