Aviseringar
Rensa alla

Vilka positiva förändringar har du genomgått i ditt liv på sistonde?


Ämnesstartare

Har du kanske provat på någon ny sport som du gillade? Blivit av med din nervositet över att prata inför folk? Klippt en ny frisyr? Börjat laga bättre mat åt dig själv? Börjat jogga? Läst ut en skitnice bok?

Vad har hänt dig den senaste tiden som gjort dig nöjdare med tillvaron?

Eh, angående forumkategorin så ere så atteh... jag vill inte ha den i klotter. Det här är angående ens relation till en själv!


   
Citera
Ämnesstartare

jag har blivit smartare och lugnare under det senaste året. det är soft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag har blivit smartare och lugnare under det senaste året. det är soft.

Låter skönt. Vad var det du var stressad/oroad över tidigare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla förändringar som skett under 2011 har varit positiva för mig. Varenda liten en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Alla förändringar som skett under 2011 har varit positiva för mig. Varenda liten en.

Nämn ett par! Inte för att "syna dig" eller så. Man mår bara oftast bra av att berätta vad man gillar med sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klippt av mig mitt långa hår och fick en fruktansvärd ångest, är dessutom så gott som dumpad verkar det som.

fml


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Klippt av mig mitt långa hår och fick en fruktansvärd ångest, är dessutom så gott som dumpad verkar det som.

fml

Oj, det låter faktiskt askasst. Varför tror du att du är så gott som dumpad? Är det inte officiellt än? Vad har hänt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte om det är en förändring eller bara tillfälligt, men har vågat bjuda mer och mer på mig dem senaste dagarna.
"dansat" i bilen och gjort lite moves där.
Igår hade vi disco med praktiken och då fick man dansa ännu mer o även klä ut sig till en kyckling och tramsa runt 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Vet inte om det är en förändring eller bara tillfälligt, men har vågat bjuda mer och mer på mig dem senaste dagarna.
"dansat" i bilen och gjort lite moves där.
Igår hade vi disco med praktiken och då fick man dansa ännu mer o även klä ut sig till en kyckling och tramsa runt 😛

Haha fan vad kul. 😀 Se till att det håller i sig.


   
SvaraCitera
smisk

Ptja, det verkar som att jag för första gången kanske är på väg in i ett förhållande som inte är destruktivt. Vilket är superbra, för alla mina tidigare förhållanden har varit askassa redan från början.
Sen håller jag på att sluta dricka också, det är det jag är mest glad för, eftersom jag har samma beteendemönster som en alkoholist [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Se till att det håller i sig.

Märker vi idag på 30årskalaset där det kommer vara massa kristna fanatiker :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Ptja, det verkar som att jag för första gången kanske är på väg in i ett förhållande som inte är destruktivt. Vilket är superbra, för alla mina tidigare förhållanden har varit askassa redan från början.

smisk:

Sen håller jag på att sluta dricka också, det är det jag är mest glad för, eftersom jag har samma beteendemönster som en alkoholist [rolleyes]

Haha, känns som att jag kommenterar allas svar här. Men det låter faktiskt som skitbra förändringar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, jag har blivit lite mer social med kurskamrater, även lite på fritiden (eller ja, en kurskamrat ringer mig relativt regelbundet och jag tycker inte att det år såå irriterande). Brukar ej vara social och brukar störa mig på alla andra människor osv, så bra förändring [crazy]

Jag var bland de i klassen som fick högst betyg på förra tentan, känns bra eftersom jag ligger efter med andra tentor, finns kanske lite hopp ändå [party].

Det är fortfarande asnajs att ha flyttat hemmifrån och att dela bostad tillsammans med Tobbish [blush].


   
SvaraCitera

Inte klippt mig, inte ändrat mitt utseende, inte ändrat något.


   
SvaraCitera
smisk

xsaosinx:

Haha, känns som att jag kommenterar allas svar här. Men det låter faktiskt som skitbra förändringar!

det känns bra iaf [bigsmile]


   
SvaraCitera