Aviseringar
Rensa alla

Vilka program? Antivirus och filmredigering


Tyrael

Varför fråga efter gratismjukvara? Precis som att man omöjligt kan få tag på betald mjukvara gratis.

AVG Premium Protection
Vegas Movie Studio Platinum


   
SvaraCitera

Emils vän här. På grund av problem med att få Avidemux att göra det vi vill försöker vi få tag i Windows Movie Maker XP men kan inte hitta vart man laddar ner det. Hamnar bara i en cirkel av olika länkar på microsofts hemsida, på grund av att vi inte vill ladda ner ett stort paket med uppdateringar.

Någon som vet vart annars man kan få tag i det?


   
SvaraCitera
Åtta

Egyptologen:

Hamnar bara i en cirkel av olika länkar på microsofts hemsida, på grund av att vi inte vill ladda ner ett stort paket med uppdateringar.

Det är så Windows Movie Maker distribueras nuförtiden. I ett stort jävla paket av aids.

Kör inte Stringburka någon Linux-variant? I så fall kan ni ju använda er utav PiTiVi eller Open Movie editor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Kör inte Stringburka någon Linux-variant? I så fall kan ni ju använda er utav PiTiVi eller Open Movie editor.

Nix, inte än. När jag får tag i en hårddisk till ska jag dualboota men tills dess är jag fast med windows 🙁
Men vi ska köra det på min dator, om det vill fungera bättre här. Jag har ju movie maker. Hade varit så smidigt bara att kunna föra över filmer även hos henne - jag har stationär, nämligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera