Aviseringar
Rensa alla

Vilka rappare är grymma?


Smilen
Ämnesstartare

Jag söker ny hiphop, gärna från detta året som har släppt bra musik, jag vet att Kendricks senaste skiva är rätt så bra. Har ni några fler förslag?
Namedroppa och helst inga videos tack.
Jag gillar också Drake vill jag säga.


   
Citera

Lyssna svensk rapp, Testa "Råby" på Youtube till.ex


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow:
Lyssna svensk rapp, Testa "Råby" på Youtube till.ex

Allra helst amerikanska artister, men svenska artister är välkomna. Aldrig hört talas om Råby. Kanske finns på Spotify.


   
SvaraCitera

Smilen:

Allra helst amerikanska artister, men svenska artister är välkomna. Aldrig hört talas om Råby. Kanske finns på Spotify.

Näh Råby är mer underground så han finns inte på Spotify


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow:

Näh Råby är mer underground så han finns inte på Spotify

Trist ;( Jag använder LastFM vill gärna använda den när jag lyssnar på musik.


   
SvaraCitera

Cringe Staxx håller väl fortfrande på? Tror dock de e kristne musk ich rapp han skulle göra efter kartellen 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Axelinaaas:
Cringe Staxx håller väl fortfrande på? Tror dock de e kristne musk ich rapp han skulle göra efter kartellen 

Finns det någon satanistisk hiphop?


   
SvaraCitera

Listar upp några kreativa "Amerikanska" rappare. Logic,Lil Dicky,Childish Gambino,Snoop Dogg,Lil Uzi Vert,  Lägger till mer senare


   
SvaraCitera

Smilen:

Finns det någon satanistisk hiphop?

Googela , finns komunistisk, nationalistisk, cringe, feministisk och "uuh" hiphop så borde väl finnas satanistisk hiphop


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow:
Listar upp några kreativa "Amerikanska" rappare. Logic,Lil Dicky,Childish Gambino,Snoop Dogg,Lil Uzi Vert,  Lägger till mer senare

Tack för trevliga tips. Vem är mest lik Kendrick och Drake? Snoop Dogg känner man ju till från 90-talet. Tumme upp


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow:
Listar upp några kreativa "Amerikanska" rappare. Logic,Lil Dicky,Childish Gambino,Snoop Dogg,Lil Uzi Vert,  Lägger till mer senare

Man läser ju dagligen hur jävla dålig dagens hiphop är, men jag ser över och hittar guldkorn idag, kanske inte som förr, men det finns musik som är värd att inte missas.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Axelinaaas: Googela

JAY Z är han satanistisk?


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jay Z han ska ha koppling till Illuminati.

jay-z-illuminati.jpg


   
SvaraCitera

Smilen:

JAY Z är han satanistisk?

mycket, satan själv liksom


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Axelinaaas:

mycket, satan själv liksom

Jag menar det, han visar triangeln som på bilden ovan, är det något han vill förmedla?


   
SvaraCitera