Aviseringar
Rensa alla

vilka serier kollar ni på?


Ämnesstartare

Game of Thrones, South Park, Family Guy.

Glor på FG mest för tidsfördriv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Produktiv dag må jag säga.

Ja det är nästan obligatoriskt, om skolorna skulle ha någon allmänbildande tvseriekanon så vore Band Of Brothers självskriven.

Tvättat och lagat mat för en vecka Cool


   
SvaraCitera

Supernatural, Sherlock, Merlin (som har slutat), The Vampire Diaries, The Originals, Pretty Little Liars och så blir det väl nåt avsnitt av Gossip Girl då och då. c:


   
SvaraCitera

The vampire diares, Breaking bad, Gossip girl, Pretty Little liars, How i meet your mother och Lost är mina favoriter :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adhoc:

Tvättat och lagat mat för en vecka Cool

Med andra ord: friat upp tid för mer serier, söndag är fan tvättdagen det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pretty little liars och The Fosters


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I lookes at glee, pretty little liars and awkward sometimes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homeland It Is. Är aldrig så kluven som när jag tittar på detta. Fuck u älskade Brody


   
SvaraCitera

orange is the new black. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:
Homeland It Is. Är aldrig så kluven som när jag tittar på detta. Fuck u älskade Brody

Han torde vara med igen snart väl? Även om jag tyckte att mycket av det intressanta med honom var att försöka  se honom hantera sitt familjeliv vilket inte torde bli fokus nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Han torde vara med igen snart väl? Även om jag tyckte att mycket av det intressanta med honom var att försöka  se honom hantera sitt familjeliv vilket inte torde bli fokus nu.

Spoiler </3 Är bara på säsong 2 avsnitt 7 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Spoiler </3 Är bara på säsong 2 avsnitt 7 🙁 

Avslöja ju inte så mycket, borde ju bara tagga dig att se mer egentligen. Gillade säsong två, nyhetskvinnan är ju snygg som f-n dessutom. Fast hon kanske är i säsong 1?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väntar tappert på nya Game Of Thrones och Hannibal. De enda just nu men funderar på att börja kolla på Breaking Bad. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Avslöja ju inte så mycket, borde ju bara tagga dig att se mer egentligen. Gillade säsong två, nyhetskvinnan är ju snygg som f-n dessutom. Fast hon kanske är i säsong 1?

I Will! 
Tänker du på Roya? Usch, gillar inte! Hon tillsammans med Mike, som förövrigt är Homelands egen Dan Humphrey, är mina hatobjekt. Jag behöver alltid minst två sådana i varje serie för att den ska vara bra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

I Will! 
Tänker du på Roya? Usch, gillar inte! Hon tillsammans med Mike, som förövrigt är Homelands egen Dan Humphrey, är mina hatobjekt. Jag behöver alltid minst två sådana i varje serie för att den ska vara bra. 

Ja det är hon jag tänker på. Ja okej det är så det så du vet om dom är nåt att ha.


   
SvaraCitera