Aviseringar
Rensa alla

Vilka sidor är bra för att träffa någon på internet?


Ämnesstartare

Har funderat lite på att försöka träffa lite nya vänner och skapa kontakter via internet. Och undrar om någon har bra förslag på bra sidor för det om man är 17år?[smile]


   
Citera

UM[confused]


   
SvaraCitera

du'h[rolleyes]


   
SvaraCitera

Ungdomar.se faktiskt.

Fått en massa vänner här, några sexuella kontakter och ett fåtal relationer. [y]


   
SvaraCitera

knullkontakt.se


   
SvaraCitera

tja p12 [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

du har kommit rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag vet redan att Um fungerar bra, men finns det någon annan bra sida? [smile]


   
SvaraCitera

alltså um är bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

alltså um är bäst

verkar orimligt eftersom det inte är vad sidan är gjord för?[confused] kanske bara är jag som missuppfattat det så klart dock :]


   
SvaraCitera

Tozzepojken:

verkar orimligt eftersom det inte är vad sidan är gjord för?

fattaru inte att hon stöter på dig just nu?


   
SvaraCitera

jag kan bli din väään [love]


   
SvaraCitera

Tozzepojken:

verkar orimligt eftersom det inte är vad sidan är gjord för?[confused] kanske bara är jag som missuppfattat det så klart dock :]

vadårå.. om du hänger på forumet så kommeru synas här, om nån tycker du e tillräckligt intressant osv så gåre lix!!!

Macktorsken:

fattaru inte att hon stöter på dig just nu?

tack [blush] stöter på småpojkar nuförtin men ingen fattar [cry][cry][cry][cry] ja stöter på alla här i forumet men d e ingen som fattar!! e så ful o rutten o tråki o sjuk


   
SvaraCitera

honolulu:

tack stöter på småpojkar nuförtin men ingen fattar ja stöter på alla här i forumet men d e ingen som fattar!! e så ful o rutten o tråki o sjuk

wanna be on top?


   
SvaraCitera

Tozzepojken:

verkar orimligt eftersom det inte är vad sidan är gjord för? kanske bara är jag som missuppfattat det så klart dock :]

Så du vill komma till en sida där alla är desperata? [crazy] Desperata efter kompisar?


   
SvaraCitera