Aviseringar
Rensa alla

Vilka ska vara med i Idol 2009


Ämnesstartare

Någon som vet som kan avslöja?? [bigsmile]


   
Citera

jag är med och spås bli detta årets darin.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

jag är med och spås bli detta årets darin.

Du har min röst iaf! [wink]


   
SvaraCitera

Vem erkänner att dom vill ställa upp i Idol?


   
SvaraCitera

Men förstör nog bara sitt rykte som artist om man är med i Idol...


   
SvaraCitera

en kompis till mig har gått vidare. 🙂 men hon är inte medlem här.


   
SvaraCitera

idol ska utrotas


   
SvaraCitera

Har tänkt söka via nätet... Borde jag? [cute]


   
SvaraCitera

Är de redan dags att söka? hmm


   
SvaraCitera

Jag såg Idol - auditionen i stockholm i lördags. Det såg ut som att de flesta var rätt ledsna [crazy] (det låg spya på marken också - nervöst!?)


   
SvaraCitera

sorgligt att idol fortf går. hatar reklamen. "alla stjärnor har haft en dröm" eh. det enda de gör är att kliva upp ett steg på den sociala stegen. sure, de får några artiklar som alla ser ner på (utom 13åriga barn), festa på stureplan och umgås med katrin zytomierska. stjärna? vafan.

och det gör mig ledsen att så många ställer upp. rekordet slås för varje år. fatta att om ingen ställer upp kan dom inte ha programmet, jävla cp ungdomar


   
SvaraCitera

jag ska faktiskt på audition imorgon. eller ja. om några timmar ska jag och min kompis dit för att ställa oss i kön som jag tror kommer vara väldigt lång 🙂


   
SvaraCitera

Ska söka 2011 då jag går ut gymnasiet...


   
SvaraCitera

Milton:

sorgligt att idol fortf går. hatar reklamen. "alla stjärnor har haft en dröm" eh. det enda de gör är att kliva upp ett steg på den sociala stegen. sure, de får några artiklar som alla ser ner på (utom 13åriga barn), festa på stureplan och umgås med katrin zytomierska. stjärna? vafan.

och det gör mig ledsen att så många ställer upp. rekordet slås för varje år. fatta att om ingen ställer upp kan dom inte ha programmet, jävla cp ungdomar

Agreed.

Bjöörk:

jag ska faktiskt på audition imorgon. eller ja. om några timmar ska jag och min kompis dit för att ställa oss i kön som jag tror kommer vara väldigt lång 🙂

McLuver:

Ska söka 2011 då jag går ut gymnasiet...

Jag blir så ledsen.


   
SvaraCitera

jag ska skicka in video till sista chansen, och se vad som händer[cool]


   
SvaraCitera