Aviseringar
Rensa alla

Vilka sömntabletter ska jag äta?


Ämnesstartare

Jag börjar skolan snart och tänkte fixa sömnen med hjälp av sömntabletter, men har ingen aning om vilka jag ska ta, stilnoct t.ex har jag tagit förut men blir inte ett dugg trött på dessa, jag behöver något som gör en TRÖTT, sova kan jag göra hur länge som helst, men har mest problem med att somna ibland, så vad borde jag ta då? Lugnande istället?

Jag funderar på theralen droppar, men blir man sjukt seg dagen efter?

Och jag kan inte rådgiva med min läkare pga tänker inte slösa 150 spänn på att få ut tabletter sen som jag måste betala, e short on cash, fixar dessa via en annan.

Annan medicin jag äter
Cipralex
(fungerar imovane med dessa? står att man inte får ta dem om man äter antidepressiva)


   
Citera
Ämnesstartare

Angelize:

Och jag kan inte rådgiva med min läkare pga tänker inte slösa 150 spänn på att få ut tabletter sen som jag måste betala, e short on cash, fixar dessa via en annan.

hallå va rädd om din kropp rådgör med läkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hallå va rädd om din kropp rådgör med läkare.

Det kan jag inte, jag har massa viktigare saker jag måste lägga pengar på just nu. Tro mig, jag är rädd om min kropp och tar inte tabletter i onödan. [no-no]

Ska inte direkt ta benzo.


   
SvaraCitera
Lounge

Angelize:

theralen

gör en bajsseg bara som vanlig ångestdämpande

har bara käkat propavan o den e åt helvete.. är benämningen "ett svart hål" dagen efter och är jättetrltt och om jag vaknar på natten med dem så är jag en zombie som knappt kan röra på sig


   
SvaraCitera

du kan bli trött på många andra sätt...varför tabletter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du provat alla sätt att underlätta sömnen på utan tabletter ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lugnt kan somna utan tabletter nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

lugnt kan somna utan tabletter nu

vad bra! 🙂 ett hett tips är att dricka kamomillte innan du ska sova!


   
SvaraCitera

Det står på alla sömntabletter att de inte bör kombineras med antidepressiva, av någon underlig anledning. Alla lugnande gör en trött.

Om du tar Theralen klockan åtta på kvällen, så borde effekten runnit ur dig när du skall upp till skolan dagen efter. Samma sak med propavan: man får skjuta intaget till tidigare på kvällen om man blir för trött på morgonen när man hade tänkt vakna.

Fingerprints:

ett hett tips är att dricka kamomillte innan du ska sova!

Men det är inge gott 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Men det är inge gott 🙁

vet 🙁 men det funkar!


   
SvaraCitera

Fingerprints:

vet 🙁 men det funkar!

inte på alla


   
SvaraCitera

börja inte med sömnmedel, det var så Michael Jackson, Heath Ledger med flera dog..


   
SvaraCitera

The May Queen:

börja inte med sömnmedel, det var så Michael Jackson, Heath Ledger med flera dog..

Nej, de dog av överdos.


   
SvaraCitera

Angelize:

Och jag kan inte rådgiva med min läkare pga tänker inte slösa 150 spänn på att få ut tabletter sen som jag måste betala, e short on cash, fixar dessa via en annan.

jävla knarkare antingen gör man rätt för sig eller får man sova dåligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

jävla knarkare antingen gör man rätt för sig eller får man sova dåligt...

knark ja tack


   
SvaraCitera