Aviseringar
Rensa alla

vilka sorters människor finns det?


nubbie

Tänkte komma med ett ytterst djupt och givande svar men lyckades inte hålla liv i den filosofiska lågan tillräckligt länge för att författa det. Jag är en sån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de som lyckas bete sig som man ska enligt samhällets normer och de som inte gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är den som inte orkar pga svagt psyke


   
SvaraCitera
nubbie

Lågs och låga, det var knappt en gnista. Är så omodernt ofilosofisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller de som bryr sig om saker och de som inte bryr sig om saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ändå samma person


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Tänkte komma med ett ytterst djupt och givande svar men lyckades inte hålla liv i den filosofiska lågan tillräckligt länge för att författa det. Jag är en sån.

brukar kunna va så när man tänker nåt originellt, om jag förstår dig rätt

ply:
eller de som bryr sig om saker och de som inte bryr sig om saker

tror denna är bäst hittills


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bitterfnitter: De som tror de är coola - men egentligen är skittöntiga, och de som med handen på hjärtat kallar sig tönt - men egentligen är rätt cool.

jag är nr. 2

men blir du inte en nr 1 då? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

extra mile high club:

men blir du inte en nr 1 då? 😉

nej för i skolan så hör jag till töntgänget och töntar oss, men vi är fortfarande fett bra 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bitterfnitter:

nej för i skolan så hör jag till töntgänget och töntar oss, men vi är fortfarande fett bra 😉

du skrev att man är en tönt om man tror sig att vara cool och sen kallade du dig rätt cool, är du dum eller.

extra mile high club: tror denna är bäst hittills

Cool


   
SvaraCitera
nubbie

extra mile high club:

brukar kunna va så när man tänker nåt originellt, om jag förstår d

vet inte... tror det, kanske. Tycker inte jag har så jättemånga originella tankar så har inte reflekterat kring det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bitterfnitter: nej för i skolan så hör jag till töntgänget och töntar oss, men vi är fortfarande fett bra 😉

haha jag förstår hur du menar men det blev lite tokigt Söt

nubbie:

vet inte... tror det, kanske. Tycker inte jag har så jättemånga originella tankar så har inte reflekterat kring det.

typ att man resonerar sig fram medan man skriver o rätt ofta så visar det sig att ens grundantagande var fel eller att nåt e tokigt på något vis så då raderar man allt Cool


   
SvaraCitera

extra mile high club: typ att man resonerar sig fram medan man skriver o rätt ofta så visar det sig att ens grundantagande var fel eller att nåt e tokigt på något vis så då raderar man allt Cool

Jaa

Då är frågan...
Ska man trycka skicka ändå..

Smartare att inte göra..
Coolare att göra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt: Jaa

Då är frågan...
Ska man trycka skicka ändå..

Smartare att inte göra..
Coolare att göra..

tkr det är självklart att man antingen inte ger sig in i debatten (om man inte har något att bidra med) eller att man istället delger sina nya, "mer korrekta", tankar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

du skrev att man är en tönt om man tror sig att vara cool och sen kallade du dig rätt cool, är du dum eller.
Cool

haha chillaaaa!! menade dock det stereotypa "coola gänget" som tar massa plats och mobbar för att vara coola. Mitt självförtroende är on top!!


   
SvaraCitera