Aviseringar
Rensa alla

Vilka yrken har ni? Vad pluggar ni?


Jobbar som militär, vill senare i livet utbilda mig till polis och jobba inom piketen.


   
SvaraCitera
höna

jobbar som butiksbiträde inom stadsmissionen i sthlm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kundtjänst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggar Psykologi och jobbar som brevbärare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

jobbar som butiksbiträde inom stadsmissionen i sthlm

coolt, du har träffat min mamma säkert!! (du kan ej veta vem det är då hon är en random kund. kommer inte ihåg va hon köpte där heller, var typ förra sommaren)


   
SvaraCitera
höna

fetstickan:

coolt, du har träffat min mamma säkert!! (du kan ej veta vem det är då hon är en random kund. kommer inte ihåg va hon köpte där heller, var typ förra sommaren)

haha lol. nej då har jag nog ingen koll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag studerar samhällsvetenskap med inriktning på internationella relationer och internationell politik. Typ Europaprogrammet i gymnasieform. Det fungerar rätt bra. går framåt. Om jag fick välja i dag, hade jag dock valt att gå humanistisk linje med inriktning antingen språk eller kultur. Men, men. Det är lätt att vara efterklok.

För högre studier planerar jag att studera filosofi och så småningom bli professor i ämnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Jag studerar samhällsvetenskap med inriktning på internationella relationer och internationell politik. Typ Europaprogrammet i gymnasieform. Det fungerar rätt bra. går framåt. Om jag fick välja i dag, hade jag dock valt att gå humanistisk linje med inriktning antingen språk eller kultur. Men, men. Det är lätt att vara efterklok.

För högre studier planerar jag att studera filosofi och så småningom bli professor i ämnet.

Du är min idol Chibb. På riktigt. [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

Du är min idol Chibb. På riktigt.

Haha, vad söt du är! Tack så mycket! Det är en ära!
[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bild o Form klar till sommaren sen ska jag jobba småjobb nått år ^ ^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går Europaprogrammet, inriktning statsvetenskap. Nu är jag inne på min utlandstermin så studerar sociologi i Paris. Jobbar ej, extrajobbade dock som handläggare för kommunen när jag bodde i Sthlm.


   
SvaraCitera

Pluggade spelutveckling, jobbar för tillfället med undervisning i samma ämne, främst concept art, animation och grafikproduktion i största allmänhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggar till förskollärare
Är barnflicka åt två olika familjer
Arbetar på globen, hovet, annexet
Jobbar extra ibland som vikarie på förskolor
Tar hand om katt och hund... Ja det räknas in i min vardag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

globen

Justja du jag tänkte fråga dig en sak (sorry alla för off topic men detta går fort)
Hur bra platser skulle du säga att detta är:
ENTRE 2 LÄKTARE A SEKTION A7, Rad 2, Plats 18 (Ordinarie)
ENTRE 2 LÄKTARE A SEKTION A7, Rad 2, Plats 17 (Ordinarie)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ainos:

Justja du jag tänkte fråga dig en sak (sorry alla för off topic men detta går fort)Hur bra platser skulle du säga att detta är:ENTRE 2 LÄKTARE A SEKTION A7, Rad 2, Plats 18 (Ordinarie) ENTRE 2 LÄKTARE A SEKTION A7, Rad 2, Plats 17 (Ordinarie)

beror lite på vart scenen står under just det eventet, men du är nära golvet i alla fall och det är inte på en kant! Så jag skulle vara nöjd


   
SvaraCitera