Aviseringar
Rensa alla

Vilka yrken har ni? Vad pluggar ni?


Jobbar som militär, vill senare i livet utbilda mig till polis och jobba inom piketen.


   
SvaraCitera
höna

jobbar som butiksbiträde inom stadsmissionen i sthlm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kundtjänst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggar Psykologi och jobbar som brevbärare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

jobbar som butiksbiträde inom stadsmissionen i sthlm

coolt, du har träffat min mamma säkert!! (du kan ej veta vem det är då hon är en random kund. kommer inte ihåg va hon köpte där heller, var typ förra sommaren)


   
SvaraCitera
höna

fetstickan:

coolt, du har träffat min mamma säkert!! (du kan ej veta vem det är då hon är en random kund. kommer inte ihåg va hon köpte där heller, var typ förra sommaren)

haha lol. nej då har jag nog ingen koll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag studerar samhällsvetenskap med inriktning på internationella relationer och internationell politik. Typ Europaprogrammet i gymnasieform. Det fungerar rätt bra. går framåt. Om jag fick välja i dag, hade jag dock valt att gå humanistisk linje med inriktning antingen språk eller kultur. Men, men. Det är lätt att vara efterklok.

För högre studier planerar jag att studera filosofi och så småningom bli professor i ämnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Jag studerar samhällsvetenskap med inriktning på internationella relationer och internationell politik. Typ Europaprogrammet i gymnasieform. Det fungerar rätt bra. går framåt. Om jag fick välja i dag, hade jag dock valt att gå humanistisk linje med inriktning antingen språk eller kultur. Men, men. Det är lätt att vara efterklok.

För högre studier planerar jag att studera filosofi och så småningom bli professor i ämnet.

Du är min idol Chibb. På riktigt. [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

Du är min idol Chibb. På riktigt.

Haha, vad söt du är! Tack så mycket! Det är en ära!
[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare