Aviseringar
Rensa alla

Vilken är den bästa EPILATORN?


Ämnesstartare

Jag vill ha en epilator som plockar upp även de kortaste minstra hårstråna från benen i sommar. Vilken ska jag satsa/ (eller inte satsa) på?

Länka om ni kan, tack!


   
Citera


   
SvaraCitera

Image

Har typ denna. Välj den inte.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Har en liknande fast grön. Välj inte den heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Har typ denna. Välj den inte.

Lindblom:

Har en liknande fast grön. Välj inte den heller.

Har för mig att dom båda finns på Åhlens för 500 respektive 800 kr? Men dom är alltså inge bra, för att?


   
SvaraCitera

endless:

Men dom är alltså inge bra, för att?

Man måste dra otroligt långsamt för att den ska få med allt hår. Det tar mig en timma eller två att göra ett ben. Sen får man raka det som den inte kommer åt.


   
SvaraCitera

Jag har en Braun Silk-épil Xelle, och jag älskar den! Har haft den hur länge som helst, typ ända sen den kom ut (när de först lanserade den med lampan o så), och den funkar fortfarande finfint...

Annars vet jag att min kompis köpte en samtidigt som jag köpte min, men hon tog en billigare, eftersom hon inte visste om hon skulle fastna för hela epileringgrejen. Hon köpte en BaByliss, den med dubbla huvuden, och satan va fort man blir färdig med den! Vet dock inte hur korta strån den tar o så, men det gick fort som fan. Riktigt prisvärd!

Om jag skulle köpa en ny idag skulle jag antingen köpa den jag har eller BaBylissen, om den fortfarande finns...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_pineapple_:

en BaByliss, den med dubbla huvuden

kan du kanske beskriva den mer? vad den kostade, vilken färg den har ? Så att det blir lättare att hitta den, [smile]


   
SvaraCitera

Den såg ut så här, fast hennes var grön (tror de hade olika färger att välja mellan, om jag minns rätt):
Image

Priset kommer jag verkligen inte ihåg, men typ, några hundra... Billigare än min Braun, iaf 😛 tror inte det var mer än 500, men kan inte riktigt veta... Hon kommer inte heller ihåg 😛

Det finns fler BaByliss nu, though, som också har dubbla (eller, jag antar att de är nyare eftersom det är deras bilder som kommer upp när jag söker efter babyliss epilator :P), så de kanske är lättare att få tag på...


   
SvaraCitera

den gör ont, men billig

Image


   
SvaraCitera