Aviseringar
Rensa alla

Vilken är den bästa musiktjänsten på nätet? [love]


Ämnesstartare

Hej,

Vad har ni för åsikt om vilken den bästa musiktjänsten är på nätet??

Själv har jag fått se dessa:

Tunerec
Spotyfi

Personligen gillade jag Tunerec som släpptes idag mer, den krävde inte några nedladdningar samt var gratis för alla till skillnad från den andra. Dessutom är den väldigt snabb och man äger musiken själv.

Vad finns det för fler tjänsten och vilken tycker ni om mest??

/D


   
Citera

softmp3.org [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify. [love]

och waffles om vi pratar torrenttrackers


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl.. om du gillar Spotify så borde du definitivt kolla in tunerec jag gillar också spotify fast har bytt till tunerec, mkt bättre enligt mig iaf.. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Soulseek och Dimeadozen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Spotify. [love]

Gief invite. [party]


   
SvaraCitera

G:\-=Musik=-


   
SvaraCitera

ehhh? hypem.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilka har provat Tunerec??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify är bäst ^^ har ett par invites att ge bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tunerec äger fett! [love]

Älskar att man har alla community funktioner och lätt hittar all musik på tunerec! Det bästa är att den är helt online baserad så jag kan lyssna på tunerec när jag är på plugget och hemma utan att behöva installera något och har alla mina och mina kompisars playlist lättilgängligt!

Spotify känns också schysst men det är inte lika mkt musik där samt att det är mycket svårare att hitta låtar man gillar.

Chilirec känns som den absolut sämsta musiktjänsten där ute men det var schysst när det kom, nu är man för bortskämd med bra tjänster som tunerec så denna känns inte lika het längre.

Deezer är också rätt cool men jävligt plottrig och mycket är på franska!

Har provat alla dessa men rekommenderar helt klart tunerec, inte minst eftersom alla är välkomna till tunerec utan invites eller dylikt så dit kan man ta med sig alla kompisar och ju fler kompisar man har med låtlistor desto enklare att hitta schysst musik!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] Spotify [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

waffles

ahaah nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

ahaah nej

nehepp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

what


   
SvaraCitera