Aviseringar
Rensa alla

Vilken är den sämsta restaurangen ni har varit på?


Tigerdrottningen:

Har bara ätit där en gång. Det tog aslång tid att få maten och man får ju inte ens sallad till köttet & potatisen utan det måste man köpa separat???? Vad är det för påhitt. 

Har ätit där 3 gånger. Varje gång har de stekt köttet helt fel.
En gång bad jag om medium, fick den sönderstekt. Potatisen min kompis fick var också fel. Bad om att få en ny köttbit, den var stekt rare. Det var ju bättre än genomstekt men vad fan


   
SvaraCitera

superpojken: Har ätit där 3 gånger. Varje gång har de stekt köttet helt fel.
En gång bad jag om medium, fick den sönderstekt. Potatisen min kompis fick var också fel. Bad om att få en ny köttbit, den var stekt rare. Det var ju bättre än genomstekt men vad fan

Jag bad om medium och fick den, ja inte ens rare, den hade nog aldrig varit nära någon typ av värmekälla.

Jag skickade tillbaka den. Det tog så lång tid att jag gick utan att betala. De erbjöd en kupong för nästa gång, men jag förklarade snällt att det inte blir någon nästa gång. Sämre skit får man leta efter.


   
SvaraCitera

dagoberts mackor i luleå


   
SvaraCitera

Piccolo Mondo i Malmö. Gick dit och skulle beställa pizza en gång och det kostade 79 spänn och då ingick inte läsk. Det kostade 10 kr extra. Så när jag fick reda på det sa jag att jag inte skulle ha något. Då blev servitören skitsur och sa "DU BEHÖVER INTE VARA OTREVLIG!". Sa lugnt och sansat att jag inte var otrevlig, bara att jag tyckte det var för dyrt. Då dängde han menyn i bordet där de låg vid ingången.


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:
Jensens Bøfhus (eller hur det nu stavas)

ja!!!

de lyckas alltid fucka upp min beställning. dessutom smakar köttet som att det är ledset efter en för lång stund i micron


   
SvaraCitera

HUR GÅR DET ENS RUNT


   
SvaraCitera

Fantastiskt:
dagoberts mackor i luleå

Låter inte top notch precis 


   
SvaraCitera

terrormat:

ja!!!

de lyckas alltid fucka upp min beställning. dessutom smakar köttet som att det är ledset efter en för lång stund i micron

Ja man kan ju lätt tillaga det bättre hemma. Aldrig mer.


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:
Jensens Bøfhus (eller hur det nu stavas)

adaq:

Håller med om att det är en av de sämsta och mest överskattade restaurangerna. Dyrt som fan, lite mat å lång tid tar det att göra maten

Jensens har ju typ den bästa burgaren jag ätit? Förvånad


   
SvaraCitera

rogernw:

Jensens har ju typ den bästa burgaren jag ätit? Förvånad

du behöver gå till texas longhorn


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:
Jensens Bøfhus (eller hur det nu stavas)

Detta! En sjukt mer inkompetent och överprissatt restaurangkedja har sällan skådats. Hujeda mig!


   
SvaraCitera

nä fy fan, kan man skriva på en namnlista för att jensens böfhus skall gå i konkurs 


   
SvaraCitera

Lol@äta hos dansken och förvänta sig bra mat


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:

Låter inte top notch precis 

dom bha..
Vill du ha värmd macka..

Aa sa jag... med subwaymackorna i åtanke..

och så slängde hon in mackan i en microvågsugn...


   
SvaraCitera

terrormat:

du behöver gå till texas longhorn

Texas Longhorn? 


   
SvaraCitera