Aviseringar
Rensa alla

Vilken är den skönaste drogen du testat?


Ämnesstartare

Vilken drog du testat har vart skönast för dig? Beskriv gärna varför..

De skönaste jag testat är morfin / buprenorfin, kan inte välja vilket som var skönast.. Men att känna hur kroppen bara trycks ner i soffan av värme och välbehag är en hit iaf!


   
Citera
Ämnesetiketter

LSD f;r man ser h'ftiga saker.
Extacy f;r att man blev s[ hypad och glad!


   
SvaraCitera

Cannabis i alla de former. Vi brukar baka "spacecake" dvs muffins med ren olja i eller göra ischoklad med ren olja i. Skitgott o sitt o mumsa på o skitpåtänd blir man. [bigsmile]


   
SvaraCitera

thcl:

Beskriv gärna varför..

Alkohol, det gör så att allting dåligt försvinner och man kan slappna av och inte behöva tänka. Jag hatar att tänka, ingenting blir bättre av det.

Hade jag fått välja så hade jag varit sådär lite lagom salongsberusad 24/7.


   
SvaraCitera

Är väl ingen drog direkt men känns berusande och jag får en riktig kick av att köra fort som fan .

´Glömmer allt annat omkring mig är bara jag bilen och vägen och gasen i botten susa fram i över 200 km/h ger en skön adrealinkick


   
SvaraCitera

methedrone:
väldigt euforiskt
uppväckande
inga särskilda bieffekter
glädje, kärlek, inspiration, förståelse, acceptans
synestesi - t.ex. smaka på entrén och dess ljus, känn musiken m.m.


   
SvaraCitera

lsd eller lustgas


   
SvaraCitera

det enda jag har testat är hasch.

jag har sett heroin sprutor men aldrig rört vid det.


   
SvaraCitera

Hänskapt:

inga särskilda bieffekter

ska nog tilläggas för alla som kör tills de krockar, att
det är mycket viktigt att vara utsövd och välnärd med en bra och jämn blodsockernivå, samt inte hålla på för länge, för att
droger som t.ex. methedrone använder stora mängder av kroppens resurser för att lyfta medvetandet och höja kroppens alla förmågor
det är således ren idioti att tro att man kan "racea" mer än en kväll utan att må dåligt efter pga extrem jävla katastrof när kroppen inte har någon energi kvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mysig hemmakväll:
opiater+cannabis

utekväll:
mdma


   
SvaraCitera

thcl:

Men att känna hur kroppen bara trycks ner i soffan av värme och välbehag är en hit iaf!

Låter trevligt. Skulle behöva det nu.
Men tänker aldrig testa knark. Aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

inga särskilda bieffekter

Jag som har fått för mig att jag hört/läst att methedrone är o hälsosammare med fler skador och bieffekter än mephedrone?


   
SvaraCitera

thcl:

Jag som har fått för mig att jag hört/läst att methedrone är o hälsosammare med fler skador och bieffekter än mephedrone?

[shake]

Jag har själv inte provat mephedrone, så jag kan inte jämföra dem rent empiriskt. Har du lust att dela med dig av vad du har hört/läst så kan jag kanske försöka utveckla eller förklara. Men som jag skrev lär man garanterat få en avtändning om man struntar i att äta och sova för att ge plats åt resurskrävande droger (vilket jag inte har gjort och aldrig tänker göra). Makes sense.

Har läst runt lite, och jag måste säga att jag inte på något sätt förstår folk som hatar denna drog utan att ens veta vad det är för något.
Rykten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

Rykten...

kan de visst vara, men eftersom methedrone skapades/hittades före mephedrone men ändå släpptes på svenska marknaden efter lär ju ha någon anledning. Har förövrigt inte än aning själv men bara funderade [smile]


   
SvaraCitera

Alkohol och snus, helst kombinerat. That's all I need


   
SvaraCitera