Aviseringar
Rensa alla

Vilken är den värsta odören och äckligaste synen du upplevt?


PMR
 PMR
Ämnesstartare

... Jag kom(hehe kom) att tänka på detta när min far berättade om något vidrigt igår.

En tjej på hans jobb hade behövt flytta tillfälligt då hennes lägenhet pågår sanering. "Jaha och?", tänker ni kanske? 
Hon hade känt av en hemsk odör i sin lägenhet och stanken blev bara värre och värre med tiden..

...Hennes lägenhet har drabbats av likmaskar!!? Varifrån kom dessa likmaskar?

- Jo, tydligen hade två människor dött i lägenheten under och legat och ruttnat där i flera veckor i den här extrema värmen.. 

Så som rubriken lyder... 

Vilken är den värsta odören och äckligaste synen du upplevt?


   
Citera

Spya


   
SvaraCitera

http://goo.gl/b4Q1nR

det är en länk till google maps, och den är worksafe. det är svaret på båda frågor.


   
SvaraCitera

Far min glömde råk bak i bilen några dagar, och det var ganska varmt ute.
Vi var dessutom tvungen att använda bilen just då.


   
SvaraCitera

aristoteles:
Far min glömde råk bak i bilen några dagar, och det var ganska varmt ute.
Vi var dessutom tvungen att använda bilen just då.

what is that


   
SvaraCitera

Uh vet inte, något ruttet kanske. Kommer dock att tänka på blöjbyten på barn som ges stark mat hemma. Diarré som flyter ut ur blöjan. 


   
SvaraCitera

Vet inteeee kske surstömming :s lr tyyyp öh ngn äcklig krydda, kan ej minnas ngt specifikt faktiskt


   
SvaraCitera

isola: what is that

Slaktrester, från älg i det här fallet. Vanligen kör vi ut det i skogen så djuren kan äta det, men far glömde bort det.


   
SvaraCitera

player one:
http://goo.gl/b4Q1nR

det är en länk till google maps, och den är worksafe. det är svaret på båda frågor.

Mycket glad


   
SvaraCitera

en av de äckligaste var nog när vaktmästarna bytte en frys på elevhemmet jag bodde på och sedan bara ställde ut den gamla med mat och allt på uteplatsen. den fick stå där några veckor, sen fick vi väl reda på att den skulle tömmas eller något, vi gjorde det iaf........
var ej äckligaste synen men nog äckligaste doften


   
SvaraCitera

Träningskläder som gång på gång använts för flera hårda träningspass men inte tvättats emellan. Det är en ganska äcklig lukt, och den lukt jag kan komma att tänka på nu spontant.


   
SvaraCitera

Det finns ingenting som luktar värre än om man har borstat tänderna med tandkräm och sedan inte spolat rent det när man spottat ut. Och om det ligger där och torkar 1dag+... Var nära på att spy. Förvirrad Hände när vi vart på semester och kom hem en gång i tiden.

+ Dendära "Kokkosvattnet" som luktar ****!


   
SvaraCitera
höna

en man en gång på pendeltåget. han var nog hemlös och missbrukare, vilket jag beklagar. men iallafall, han stank så man inte kunde sitta kvar i närheten. jag tror han hade sår eller något som han inte kunnat sköta om, såg ut så på hans ena fot, tänk massa sår+ bandage+ masssa strumpor som är fuktiga pga vinter. brukade se honom då och då förut, men sedan dendär gången i vintras så har jag inte sett honom. hoppas han mår bra iallafall. 


   
SvaraCitera
höna

de värsta odörerna jag känt är faktiskt från människor. otvättad kropp, dålig andedräkt å allt sånt


   
SvaraCitera

Vi får mycket lastbilar vars innehåll är fiskrens och slaktavfall - det är nog den värsta odören - eller ja - var - tills jag blev van och nästan immun mot den. Dock är det nog fortfarande den värsta odören när en slaktavfallsbil är fellastad så att den innehåller massa blod som läcker ut - fy fan vad det luktar - även efter att det torkat.

Den värsta synen kommer jag inte på just nu vad den är dock missade jag en sådan syn en sommar när en ovan nämnd slaktavfallsbil var överlastad, några bultar sprängdes bort (gasbildning av jäsande) och det började rinna över så att det till slut låg tarmar och inälvor överallt. Mmm, mysigt. Har sett bild på det... 90% av allt spännande här inträffar fan när jag har semesterLedsenovanstående incident är ett sådant exempel. Fan vad man missar ibland...

Hjärta


   
SvaraCitera