Aviseringar
Rensa alla

Vilken är den värsta odören och äckligaste synen du upplevt?


Jag var rätt nyligen i ett trapphus vid Gullmarsplan då en tant sket på sig mitt framför mina ögon. Hon hade kjol på sig och var lös i magen. Skiten sprutade ut som typ blodet ur hissen i The Shining. Det var riktigt jävla skarrigt. Sen frågade hon om jag ville åka hiss med henne. jag sa nej.


   
SvaraCitera

Tamburinmannen: Sen frågade hon om jag ville åka hiss med henne.

??


   
SvaraCitera

ont kommer inte på något alls


   
SvaraCitera

Tamburinmannen: Skiten sprutade ut som typ blodet ur hissen i The Shining. Det var riktigt jävla skarrigt. Sen frågade hon om jag ville åka hiss med henne.

Hjärta


   
SvaraCitera

e coli


   
SvaraCitera

äckligaste jag sett är nog bilder på hudsjukdomar på google 

äckligaste lukten är typ bondbönor som möglat fast finns nog minst lika äckliga grejer


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen: ??

Scenariot utspelade sig framför en hiss som vi båda väntade på. När den väl kom ner så bestämde jag mig för att ta trappan - pga de skäl jag redogjorde för.


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Scenariot utspelade sig framför en hiss som vi båda väntade på. När den väl kom ner så bestämde jag mig för att ta trappan - pga de skäl jag redogjorde för.

Märkte hon inte alls att hon gjorde ner sig heller? :O


   
SvaraCitera

S3ON: Märkte hon inte alls att hon gjorde ner sig heller? :O

Haha jo. Det gjorde inte saken bättre. Stämningen var aningen stel.


   
SvaraCitera

Kadaver av mus. Har känt den lukten allt för många gånger... Har jobbat på ett ställe där de hade hundratals möss, de avlades för att bli sålda i zoobutik och en del ormföda. Varje dag så gav man dem ju mat och vatten, då kollade man snabbt igenom alla burar för att se så att de man såg i burarna såg pigga och krya, tyvärr så tenderar ju möss i flock att gräva ned de som dött och således kunde man missa att någon fattades tills de började tvärstinka (tar typ 12-24h) i hela rummet. 


   
SvaraCitera

Jag och några kompisar gick i skogen. Vi kom fram till ett litet hus mitt i ingenstans. Vi gick till huset, vet inte varför. Vi öppnade en kanske 4 liters hink/burk som stod utanför, vet återigen inte varför. I den låg det något som liknade bajs eller så var det bajs, det luktade bajs.. Euuw.. Då kastade vi iväg locket och ut ur stugan kom det en kvinna och en man som stirrade på oss. Då sprang vi hem.. Japp.. 


   
SvaraCitera