Aviseringar
Rensa alla

Vilken är den viktigaste egenskapen enligt er hos en brud?


Ämnesstartare

blont 


   
SvaraCitera

 snäll och social. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att hon är lika söt som dig Lassemaja. Är du "available"? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Utseende är väl en egenskap? En egenskap hos ett specifikt äpple skulle till exempel kunna vara att det är rött.

Nu när du säger det..


   
SvaraCitera

Carl hitman:

håller med 100%

Jag med! Egenskap e väl typ snäll, ärlig och sånt man kan säga om personligheten? Han menar väl snyggaste kroppsdelen?


   
SvaraCitera

Lassemaja:

Nu ska vi inte hänga upp oss på petitesser.

Okej alltså med "undantag"petitesser när det gäller en tjejs utseende. Jag tkr väl att det ska vara helheten och hela tjejen och inte ngn speciell kroppsdel;) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett starkt intresse. Jag har alltid fattat tycke för tjejer med en egen vilja.

Som ni säkert redan vet så är jag ganska såld på att träna. Jag  bearbetar all glädje, sorg, stress och ångest genom att träna. Det är en härlig känsla. Att antingen styrketräna eller springa flera mil tills benen inte orkar längre.

Nu behöver hon givetvis inte vara identisk. Men jag verkligen avskyr folk som inte har "något" eget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlueViews:

Okej alltså med "undantag"petitesser när det gäller en tjejs utseende. Jag tkr väl att det ska vara helheten och hela tjejen och inte ngn speciell kroppsdel;) 

Brudar är ändå ingenting annat än vandrande knullhål det är därför som utseendet är allt.


   
SvaraCitera

 

Anura:
blont       

Everyone knows it's Butters Glatt skålande


   
SvaraCitera

Lassemaja:

Brudar är ändå ingenting annat än vandrande knullhål det är därför som utseendet är allt.

Oh my..... Tror du endast har haft otur med kärleken ett par ggr och blivit riktigt sårad. För " hon" e inte bara ett objekt! Hon den " rätte" e din vän, stöttepelare, livskamrat.. Osv.. Du fattar....vill bara inte tro på det förrän du sett det sj...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju ändå inte vara seriös, trollvarning! Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlueViews:

Oh my..... Tror du endast har haft otur med kärleken ett par ggr och blivit riktigt sårad. För " hon" e inte bara ett objekt! Hon den " rätte" e din vän, stöttepelare, livskamrat.. Osv.. Du fattar....vill bara inte tro på det förrän du sett det sj...

Har aldrig involverat mig i kärlek så finns ingenting jag kan ha blivit sårad av. När det gäller ONS lämnar jag i princip aldrig ut nummer och när det gäller KKs så kommer vi alltid överens på förhand att det bara är sex som gäller. Om det är någon jag känner som jag har sex med som inte är min KK så byter jag nummer direkt om jag märker att hon börjar bli intresserad av mig på ett annat plan än sexuellt.


   
SvaraCitera

Lassemaja:

Har aldrig involverat mig i kärlek så finns ingenting jag kan ha blivit sårad av. När det gäller ONS lämnar jag i princip aldrig ut nummer och när det gäller KKs så kommer vi alltid överens på förhand att det bara är sex som gäller. Om det är någon jag känner som jag har sex med som inte är min KK så byter jag nummer direkt om jag märker att hon börjar bli intresserad av mig på ett annat plan än sexuellt.

Du e såå dryg... Fattar inte Vrf du inte vågar ta nästa steg med din kk alltså om du oxå skulle ha känslor för henne. Du typ nonchalerar alla känslor... Som om du vore rädd för dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlueViews:

Du e såå dryg... Fattar inte Vrf du inte vågar ta nästa steg med din kk alltså om du oxå skulle ha känslor för henne. Du typ nonchalerar alla känslor... Som om du vore rädd för dem

Handlar inte om det. Handlar om att jag inte vill ha henne klängande efter mig som en annan tiggande tattare på stan.


   
SvaraCitera

Lassemaja:

Handlar inte om det. Handlar om att jag inte vill ha henne klängande efter mig som en annan tiggande tattare på stan.

Okej gör som du vill, orkar inte Kata/ bitcha mer god natt! 


   
SvaraCitera