Aviseringar
Rensa alla

Vilken ålder du tror att mammor måste sluta se det pojkar näcka


Ämnesstartare

Vilken ålder du tror att mammor måste sluta se det pojkar näcka


   
Citera

lol


   
SvaraCitera

Ofta folk röstat på 5-10?


   
SvaraCitera

vem bryr sig? 

min mamma bryr sig mer än mig om att visa sig näck eller om jag är näck än vad jag gör. gillar dock inte att råka se min pappa naken, men det är en annan sak. mamman är ju den som man är född ur och vars bröst man livnärt sig vid.


   
SvaraCitera

Fingerprints:
Ofta folk röstat på 5-10?

vad röstade du?


   
SvaraCitera

Tardig


   
SvaraCitera

isola:

vad röstade du?

Har inte röstat men skulle nog ta 14-17 då jag inte ser det som något konstigt om en förälder skulle råka se sitt barn naket ibland, man bor ju i samma hushåll. 


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Har inte röstat men skulle nog ta 14-17 då jag inte ser det som något konstigt om en förälder skulle råka se sitt barn naket ibland, man bor ju i samma hushåll. 

Beror nog på hur pass öppna man är med nakenhet i familjen. Såg min morsa naken ibland när hon gick till och från duschen, men min pappa såg jag aldrig någonsin naken (och är tacksam för det). Min morsa såg nog mig naken tills jag var ca 10-11, men min pappa slutade nog tidigare.


   
SvaraCitera

e ju inte något man gärna vill se eller visa skulle jag säga 11+


   
SvaraCitera

e ju inte något man gärna vill se eller visa skulle jag säga 11+


   
SvaraCitera
mynona

Spontant svar vad gäller generellt: när han blir könsmogen, men i verkligheten beror det alltid på vilken syn på nakenhet man har i familjen - i vissa familjer sr man så naturligt på nakenhet att det inte blir det minsta konstigt eller märkligt att visa sig naken för varandra, många bastar ju nakna; i andra associeras nakenhet så starkt med sex att det blir konstigt. Så det beror på inställningen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wil to be honest i say a 11-13 yo also not that much bad . they are still children  . 

from 14 and above i think its just  little weried 


   
SvaraCitera

det beror på hur kristen man är


   
SvaraCitera

näcka hela livet, varje gång du ser morsan ba dra ner allt 


   
SvaraCitera

 Som mynona skrev så är det olika. Om man bastar så bastar man naken? Men sällan jag bastar naken med hela familjen så svårt att uttala mig i den frågan. Men basta med farsan eller kompisar så är man ju naken och det är inge fel med det? Annars är man ju en mes om man inte törs se en naken människa i vuxen ålder..


   
SvaraCitera