Aviseringar
Rensa alla

Vilken ålder du tror att mammor måste sluta se det pojkar näcka


Vafalls skulle man behöva showa naken när man är 14-17 år för.. Tardig Man tar hand om sig själv och det är ju bara vid badrummet som man är naken. Ta med handduk/badlakan eller vad man kallar det nuförtiden med dig in istället Galen Så anser jag vaddafall..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lats say in sauna . it excepted for mums to see her 11- 12 - 13 yo child but not the other side 


   
SvaraCitera

Xuzkie:
Vafalls skulle man behöva showa naken när man är 14-17 år för.. 

För det är skönare och mer hälsosamt.
Jag utgår ifrån att showa är en medveten felstavning av sova.


   
SvaraCitera
GraGo

Tills puberteten.


   
SvaraCitera

adamson: Ålder 11-13

Men det beror väl på vilken relation man har till sina föräldrar. Finns väl inga "måsten" direkt.


   
SvaraCitera

adamson:
lats say in sauna . it excepted for mums to see her 11- 12 - 13 yo child but not the other sidearrow-10x10.png 

Really? I assume you're talking about for an example, about some public bathhouse and that the boy follow the mom into thearrow-10x10.png ladiesroom? I remember those days but I quit going with her to the ladies'room when I was about sevenarrow-10x10.png years old.
    I can't possible see how It's even allowed for 11-13-14-17 years olds to enterarrow-10x10.png the ladiesroom Skeptisk Tardig
    No problems with nakedarrow-10x10.png peepz, however If I stand showering or spending some timearrow-10x10.png at a public saunaarrow-10x10.png If I would be like fifteen years old and suddenly a girl being 16 years old enters the mens'room. Awkward would be my thougt anyhow Galen.


   
SvaraCitera

adamson:
wil to be honest i say a 11-13 yo also not that much bad . they are still children  . 

from 14 and above i think its just  little weried 

Why do you speak English?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kuzkie . 

לפי n't say that a 12 or 13 yo child should go into women locker room .

בשלd that mums can see its kids in the nude at this ages like in the home sauna or bayhing in the pool and stuff .

סליחה Typing in english but im in the uk right know


   
SvaraCitera

adamson: Ålder 5-10


   
SvaraCitera

Runt 30 har det nog gått lite för långt…


   
SvaraCitera

Xuzkie: ladiesroom?

= damtoalett


   
SvaraCitera

Uh hatar när typ tioåringar följer med sin morsa in i omklädningsrummet. Jag badade i badhus med min pappa  när jag var liten och gick aldrig in med honom på herrarnas utan fick reda mig själv inne på damernas. Nådde jag inte upp till hårtorken så fick väl någon tant hjälpa mig att ta ned den. Pappa påminde mig väl innan jag skulle gå in om att torka håret etc. Eller så tog han väl för givet att jag fixade allt själv. Tog sedan hand om yngre syskon helt själv och hade ansvaret där också. Fick man ett överskåp så stod man ju på bänken för att nå upp.
Dock är ju alla barn individer så jag förstår absolut att vissa barn behöver mer hjälp än andra, dock måste man ju ge dem en chans.


   
SvaraCitera
mynona

isola: Uh hatar när typ tioåringar följer med sin morsa in i omklädningsrummet.

Varför? Är de inte små barn? Ska de räknas som sexuella nog att beröras illa av? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thx more votes ?? 


   
SvaraCitera

mynona: Varför? Är de inte små barn? Ska de räknas som sexuella nog att beröras illa av?

Är väl kanske snarare det att de stirrar på kvinnorna än tvärtom. De är ju i den åldern då man börjar intressera sig för det motsatta könet.


   
SvaraCitera