Aviseringar
Rensa alla

Vilken åldersgrupp skulle du vilja undervisa?


time
 time
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Motsatsen mot högstadiet haha. Glad

Haha, precis! 

Fast jag var väldigt pepp över att börja högstadiet också. Kände mig vuxen (av någon outgrundlig anledning).


   
SvaraCitera

förskola eller högstadiet. småbarn = najs. har jobbat med barn tidigare och det funkade för mig. gillade högstadiet, tyckte det ändå var någon slags nivå på kunskapen man tog in. 


   
SvaraCitera

Skulle aldrig kunna stå längst fram i ett klassrum utan att börja gapskratta


   
SvaraCitera

vilken som helst, hade nog trivts bra som lärare. fast då är bättre mående en förutsättning. det är det iofs för vad som helst mvh emo


   
SvaraCitera

time: lågstadiet

för mindre barn (5-10åringar) lyssnar mer på mej. 


   
SvaraCitera

Antingen lågstadie eller högstadie
Är ganska pedagogisk och gillar barn
man kan väl säga att jag undervisar 6or i kristendom just nu o det funkar oxå bra


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

thl*kt N.:
vilken som helst, hade nog trivts bra som lärare. fast då är bättre mående en förutsättning. det är det iofs för vad som helst mvh emo

Detta 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Önskar att alla som röstat kunde berätta varför de valt det de valt! Så himla kul att läsa! 


   
SvaraCitera

skulle leka hela dagarna.

Bra att du blev lärare! Hoppas du inte överger lärarkåren bah, lätt hänt i dagens samhälle.


   
SvaraCitera

time: Gymnasielärare

MMA lärare på nåt kampsports gymnasium


   
SvaraCitera

thl*kt N.:
vilken som helst, hade nog trivts bra som lärare. fast då är bättre mående en förutsättning. det är det iofs för vad som helst mvh emo

HAHAHA du ska verkligen inte vara lärare eller något annat efter det du har gjort ditt svin.


   
SvaraCitera

högstadieelever, vet inte varför men har alltid velat det och vill de även nu. 


   
SvaraCitera

Jag läste "vilken åldersgrupp vill du utvisa?". Antar att jag är något skadad av min politik. 


   
SvaraCitera

Niklas:
Jag läste "vilken åldersgrupp vill du utvisa?". Antar att jag är något skadad av min politik. 

:D:D:D:D


   
SvaraCitera

time: Annat (t ex vuxenutbildning, komvux)

Har testat att vara gymnasielärare och många(inte alla) är vid det laget fortfarande väldigt omogna. Jag hade föredragit dels lite äldre elever och framför allt elever med stort intresse, så som på en KY-utbildning till exempel.


   
SvaraCitera