Aviseringar
Rensa alla

Vilken av dessa sociala medier använder du mest?


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Vilken av dessa sociala medier använder du mest? Utveckla gärna mer om varför och dylikt!

Sidenote: detta är en liten skoluppgift som jag ska redovisa på 5 fem minuter för en liten grupp i min klass. Man ska göra någon form av undersökning om sociala medier och välja en specifik målgrupp för denna, och jag har valt ungdomar (er <3). Thought you should know! 


   
Citera

Instagram är äg.


   
SvaraCitera

twitter Cool

ps va e facebook


   
SvaraCitera

Eller skulle säga att jag kollar instagram oftast, men jag twittrar oftare än lägger upp bilder på instagram.


   
SvaraCitera

facebook. har haft instagram en vecka och inte riktigt kommit in i't


   
SvaraCitera

facebook o sen instagram...... var el ast fm o vine osv


   
SvaraCitera
Åtta

24/7: Inget av dom/övrigt (Du röstade på detta alternativ)

Google+


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

internet:
facebook o sen instagram...... var el ast fm o vine osv

Har valt att ha dom tre mest populära/kända/whatever för att förenkla uppgiften! 


   
SvaraCitera

24/7:

Har valt att ha dom tre mest populära/kända/whatever för att förenkla uppgiften! 

ja fattar de andra suger rätt mkt så


   
SvaraCitera

twitter, men det är så extremt passivt att det knappt räknas. mitt användande hade gått att genomföra med rss. så nej, jag använder nog inte riktigt något av dem i social medie-bemärkelsen.


   
SvaraCitera

24/7: Facebook (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

24/7: Facebook (Du röstade på detta alternativ)

Antar jag. 


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Det vore fint om ni utvecklade era svar, rarisar! 


   
SvaraCitera

Facebook, därför att majoriteten hänger där.. Testade Twitter för något år sedan men gillade ej upplägget riktigt.. 

Instagram, om jag har förstått det rätt; är typ ett community som går ut på att dela och ladda upp så mkt bilder som möjligt??
Sådant pysslar jag inte med i någon större utsträckning.   


   
SvaraCitera

Har ett konto på allihop av dem, men använder mest facebook. Kan hända att jag skriver ett inlägg på twitter ibland, eller kollar på bilder på instagram.


   
SvaraCitera