Aviseringar
Rensa alla

Vilken av dessa varma drycker är din favorit?


Bell
 Bell

Pinkie:
VÄLJ!
gottgott.

Teeee, grönt sådant. Ska snart göra mig en koppelikopp


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

patrick bateman: Te är liksom vishetens dryck.

hahahahaHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Givetvis kaffe. Svart självfallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: Ja jag funderar också :/

Te! Te! Te!

Nej men Te är nice men så också varm choklad. Enda jag inte gillar på listan är kaffe (gubbdryck! ) sorry till alla kaffeälskare Galen

Nu fick du dela min tankar kring detta 🙂

Bell: Teeee, grönt sådant. Ska snart göra mig en koppelikopp

Grönt te! Hjärta på tal om te så hittade jag en ekologisk grön te jag aldrig sett förr på maxi, tror det var den godaste jag nånsin druckit. Ska dit och köpa massa paket till helgen, kan ta bild och visa! 🙂

Bell: hahahaha

Haha ja förfan! Sånt som alla munkar och så dricker. Tror inte Dalai Lama dricker varm oboy liksom Galen (nu vet man aldrig men ah Mycket glad )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Te! Te! Te!

Nej men Te är nice men så också varm choklad. Enda jag inte gillar på listan är kaffe (gubbdryck! ) sorry till alla kaffeälskare Galen

Nu fick du dela min tankar kring detta 🙂

Jag tycker att oboy är för sött och kaffe för beskt #teateam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: Jag tycker att oboy är för sött och kaffe för beskt #teateam

Agreed! Finns goda varma choklader men oboy är sött och kaffe beskt precis som du säger. Sen får lukten av kaffe mig att alltid tänka på en speciell lärare jag haft Rodnar
Gillar teateam Mycket glad


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

patrick bateman: Grönt te!

Är snobbig och säger att mitt favorits kommer från NK Rodnar Nä, men seriöst, deras är såå gott. Min favorit är cheesecake! Har ett gott därifrån nu också som är ett grönt chaite.. ska snart göra en kopp av det tror jag. Men tar gärna emot te-tips så ska jag kika på Ica sen Tumme upp

patrick bateman: Tror inte Dalai Lama dricker varm oboy liksom  (nu vet man aldrig men ah  )

Undrar hur många skedar oboypulver han tar i så fall.. kanske en sak för en polltråd? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Agreed! Finns goda varma choklader men oboy är sött och kaffe beskt precis som du säger. Sen får lukten av kaffe mig att alltid tänka på en speciell lärare jag haft Rodnar
Gillar teateam Mycket glad

Vet inte hur jag ska tolka den där generade gubben 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

te. en sofistikerad dryck för civiliserat folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: Är snobbig och säger att mitt favorits kommer från NK  Nä, men seriöst, deras är såå gott. Min favorit är cheesecake! Har ett gott därifrån nu också som är ett grönt chaite.. ska snart göra en kopp av det tror jag. Men tar gärna emot te-tips så ska jag kika på Ica sen

Aldrig varit där! Gråter Vill smaka Glad haha kan skicka bild och visa, tyckte det var hur gott som helst. Fast dina lätt inte dumma, hade man gärna provat 🙂 Älskar dock såna små hälsoaffärer som finns lite här och var som säljer goda tear (okej det blev fel) Tumme upp

Bell: Undrar hur många skedar oboypulver han tar i så fall.. kanske en sak för en polltråd?

Hahaha! Bra idé för tråd, kan nog lätt bli en av årets trådar. "Hur många skedar o'boy pulver häller Dalai Lama i sin mjölk?" Bra grejer Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: Vet inte hur jag ska tolka den där generade gubben

Att det är pinsamt att jag tänker på läraren typ, var så jag menade det 🙂

Leijonsparf: te. en sofistikerad dryck för civiliserat folk.

Mycket glad


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie: Varm Choklad/oboy

gillar inte kaffe, och te luktar godare än vad det är att dricka 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Att det är pinsamt att jag tänker på läraren typ, var så jag menade det 🙂

Haha okej Galen


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera