Aviseringar
Rensa alla

vilken drog tro du är mest farlig


Kudhos

Meta:

jag ha rökt meta så ja vet att det inte är farligt för ja må bra av det och bli glad
men av socker bli ja bara tjock inte inte glad och det är inte bra att va tjock för då kan få sjukdomar som inte är bra

"coolt". Är du forskare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

"coolt". Är du forskare?

vad är coolt
ja ha rökt och tagit massa andra droger så man kan säga att ja ha ut forskat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är eta?

räknar inte socker som en drog men tror det är störst folkhälsoproblem av dessa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

christover_bandy:
vad är eta?

räknar inte socker som en drog men tror det är störst folkhälsoproblem av dessa

etanol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah då väljer jag etanol. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

christover_bandy:
ah då väljer jag etanol. 

det är socker i eta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta:

du få testa om du inte tro mig
du kan inte veta om du inte ha testat

Jag bad dig om vetenskapliga argument för, men jag tror inte att du har några eftersom du inte ger mig några fast jag frågat dig flera gånger


   
SvaraCitera
Kudhos

Röstar på socker för det verkar mer chill än dina grejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Jag bad dig om vetenskapliga argument för, men jag tror inte att du har några eftersom du inte ger mig några fast jag frågat dig flera gånger

ja kan inte ge dig för du måste testa själv för du tro inte på va ja skriver men du ha fel och det märker du om du testa meta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta:

ja kan inte ge dig för du måste testa själv för du tro inte på va ja skriver men du ha fel och det märker du om du testa meta

Även om det kanske är härligt så kan det ju vara farligt... Det var ju det din tråd handlade om. Vad som var farligast, och det kan ju ändast bevisas med vetenskapliga argument och bevis. Spelar ju ingen roll om jag testar eller inte. Så ge mig några annars korar jag mig själv som vinnare av denna argumentation!


   
SvaraCitera

Socker är precis som allt, farligt i för stora mängder.
Eta är farligt om man börjar missbruka det.
Meta är det farligaste förmodligen och man behöver inte missbruka det lika länge som de andra två innan man skadas av det.


   
SvaraCitera

Meta:
när 10 ha röstat så ge ja det rätta svaret till er

Nu har 15röstat, vi väntar idigert efter ett svar! Glad


   
SvaraCitera
Kudhos

Meta:

ja kan inte ge dig för du måste testa själv för du tro inte på va ja skriver men du ha fel och det märker du om du testa meta

säger du nu till minderåriga att de ska testa droger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

säger du nu till minderåriga att de ska testa droger?

nej ja sa inte att han skulle testa men att han måste testa för att veta annars kan man inte veta om man inte ha testat

trevlig-snubbe:

Nu har 15röstat, vi väntar idigert efter ett svar! Glad

ja ha redan svarat titta på förra sidan

adaq:

Även om det kanske är härligt så kan det ju vara farligt... Det var ju det din tråd handlade om. Vad som var farligast, och det kan ju ändast bevisas med vetenskapliga argument och bevis. Spelar ju ingen roll om jag testar eller inte. Så ge mig några annars korar jag mig själv som vinnare av denna argumentation!

det är inte farligt för jag ha testat och ja ha inte fått nått problem av det eller nått konstigt och ja lever och ja är glad så det kan inte va farligt


   
SvaraCitera
Kudhos

Meta: nej ja sa inte att han skulle testa men att han måste testa för att veta annars kan man inte veta om man inte ha testat

Låter lite som att du säger åt minderåriga att testa droger härifrån


   
SvaraCitera