Aviseringar
Rensa alla

Vilken etnicitet gillar ni mest?


reben

danskar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar hur irländare pratar och så som folk från Texas pratar 😀


   
SvaraCitera

himla massa prat om asiater

Chibibbi: östasiater

Chibibbi: asiater

Chibibbi: Asiater


   
SvaraCitera
Ngrswe

tjejer från Sverige, Norge, Danmark, Polen och Tjeckien


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: Är det för att dom kan laga bra ris eller vad?

Mm & man kan snacka curry med demGalen 

men du sa väl att det ej går att snacka om med svenskar? Vrf skulle då en svensk dras till en pga. att den är duktig på curry/ris?


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Anura: Är det för att dom kan laga bra ris eller vad? Eller räkna bra?

TACK!

Jag fick ännu mer stoff till mitt vilande projekt Hjärta


   
SvaraCitera

Skandinaver så klart.

Anura: Jag vet att öst asiater är den gruppen som de flesta gillar. Men varför? Är det för att dom kan laga bra ris eller vad?

Det finns säkert väldigt många skickliga tjejer som är bra mycket mer avancerade i köket än att bara koka ris åtminstone av döma av TV4 "Sveriges Mästerkock".  

Vad beträffar att många svenska killar gillar typ thailändska och filipinska tjejer misstänker jag att det beror på att killarna tycker att svenska tjejer har drivit jämställdheten och hela jämställdhetsdebatten för "långt" så att säga.
Dessutom är bl a thailändska och filipinska tjejer betydligt mjukare i sin läggning än de betydligt många gånger "tuffare" nordiska tjejerna.

Har varit många gånger i Thailand både med mina föräldrar och även på senare år några gånger med kompisar så lite erfarenhet har jag fått av thaibrudarna. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll: himla massa prat om asiater

Det var gruppen i fråga som blev utpekad denna gång. Därför blev det gruppen som talades om. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte varför denna tråd är kvar ens.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Det var gruppen i fråga som blev utpekad denna gång. Därför blev det gruppen som talades om. 

Jo, jag förstår. Blev lite halvironiskt a la Michael Scott när du nämnde asiater och ris så många gånger baraMycket glad

Men ja, denna tråd är ju på gränsen på något sätt... när till och med Sheriffen tycker att Anura har hängt upp sig för mycket på etniciteterParty


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll: när till och med Sheriffen tycker att Anura har hängt upp sig för mycket på etniciteter

jag finner de intressant.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

Anura:
Jag vet att öst asiater är den gruppen som de flesta gillar. Men varför? Är det för att dom kan laga bra ris eller vad? Eller räkna bra? Eller jag vet att alla gillar östasiatiska tjejer men varför?

Blandad etnicitet gillar jag mest! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyskar är jävligt heta asså. Jag klickar väldigt bra med palestinier


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petros Synthea:

Blandad etnicitet gillar jag mest! 

finns de någon du gillar (blandad etnicitet?)


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

Anura:

finns de någon du gillar (blandad etnicitet?)

Sarah Shahi? (Spansk + Persisk)Sarah-Shahi_celebhairdo.jpg


   
SvaraCitera