Aviseringar
Rensa alla

Vilken festival är BÄST i år?


Ämnesstartare

Vilka ska gå på festival i sommar? Det är ju helt sjukt hur många festivaler det är, har svårt att välja vilka jag ska gå på. 


   
Citera

Lyxigt att kunna gå på flera. Själv ska jag till Hultsfred nu i helgen, men hade gärna åkt till Way Out West också.


   
SvaraCitera

Jag önskar att man kunde åka runt en hel sommar och bara festivala, men det är ju för dyrt. Alla festivaler borde gå ihop så man kan köpa något pass som gäller för ALLA festivaler. Kanske redan finns?


   
SvaraCitera

Getaway verkar bli bra också i år, bra band i vanlig ordning och en fantastiskt bra organiserad festival för att vara så pass liten ändå, blir nog att dra dit i år igen. 


   
SvaraCitera

Bråvalfestivalen i år igen i Norrköping ska jag gå på, det är jätte dyrt men ska ändå dit! Rullar ögonen


   
SvaraCitera

psykjunta


   
SvaraCitera

stereo total:
psykjunta

Helvete vilket bra namn. 


   
SvaraCitera

Daniellas: Vilka ska gå på festival i sommar?

Beror ju på vilka band/artister man gillar och vill se.


   
SvaraCitera

dazed:
Getaway verkar bli bra också i år, bra band i vanlig ordning och en fantastiskt bra organiserad festival för att vara så pass liten ändå, blir nog att dra dit i år igen. 

Framför allt så ska ju jag dit, bara det gör ju allt betydligt roligare.


   
SvaraCitera

MangaLove<3: Bråvalfestivalen i år igen i Norrköping

Det är väl första gången den hålls?


   
SvaraCitera

iddqd:

Framför allt så ska ju jag dit, bara det gör ju allt betydligt roligare.

Det borde dom fan trycka på affischen, under Deep Purple skall det jävlar i mig stå iddqd.


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Det är väl första gången den hålls?

Japp


   
SvaraCitera

Emmabodafestivalen (jag skall dit) har riktigt nice lineup! Hade dragit på Getaway Rock om det inte var i Gävle ;<


   
SvaraCitera

Primavera va bäst -_-


   
SvaraCitera

MangaLove<3:
Bråvalfestivalen i år igen i Norrköping ska jag gå på, det är jätte dyrt men ska ändå dit! Rullar ögonen

Tror inte det toppar Bråvalla 09 -_-


   
SvaraCitera