Aviseringar
Rensa alla

Vilken film är den sämsta du någonsin har sett?


Ämnesstartare

Helt subjektivt (även om du får bestyrka med argument), vilken är den absolut sämsta filmen du någonsin har sett?

En sån här tråd har säkert gjort 10 miljoner gånger tidigare, men jag är trött och hittade inget direkt relevant i sökningen.


   
Citera
Ämnesstartare

För mig är det "Pathfinder", utan tvekan. Så extremt misslyckad film att jag ville klösa ut mina ögon och ersätta dem med kattbajs.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Twilight och Mammoth/Outbreak.
Pathfinder är awsome.[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conny:

Pathfinder är awsome.


   
SvaraCitera

epic movie, det var inget epic med den förutom kanske hur dålig den var


   
SvaraCitera
Tyrael

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

kattbajs

Image

Annars har jag sett alldeles för många skitfilmer för att kunna välja en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

En kärlekshistoria. Det kanske var för att jag var trött när jag såg den, men jag har aldrig blivit så förbannad på en film förr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Son of the Mask.

Image

Rena mardrömmen.


   
SvaraCitera

Jag tror ingen av er har sett "The Station Agent" med tanke på hur bra de andra filmerna verkar så tror jag "The Station Agent" tar hem jumbopriset [wink]

Vi talar alltså här om en film vars största merit är att huvudrollen spelas av en dvärg...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3 guys and a baby 2[party]


   
SvaraCitera
Issen

Baltic Storm

http://www.imdb.com/title/tt0313250/

Alla svenskar pratar engelska med tysk brytning, det är väl vad dom tror om oss. Värdelöst skådespel så man bara gråter, i början när man tror man ska få lite effekter när de rinner lite vatten vid en dörr så klipper dom och hoppar genom flera år.

Huva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

3 guys and a baby 2[party]

Ja utan spöke blir det ju tråkigt...

Tenderar att gilla filmer som är lite B och skrattretande så det här blir svårt... Men tidigare nämnda Twilight suger ju verkligen. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ponja:

epic movie, det var inget epic med den förutom kanske hur dålig den var

word! alla sådana efter scary movie 3 suger totalt, men mest denna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Epic movie.


   
SvaraCitera

Dungeon Girl.
Verklighets baserad och handlar om en tjej som vart kidnappad och inlåst i 8år. Men den var så kasst gjort att det kändes som något mellanstadieprojekt. Dom visade bara samma klipp hela tiden. [n]


   
SvaraCitera