Aviseringar
Rensa alla

Vilken film är den sämsta du någonsin har sett?


10.000 bc


   
SvaraCitera

nästan alla som jag sett har varit värdelösa, men kanske.....

Sherdil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conny:

Pathfinder är awsome.[shake]

Att den är historiskt inkorrekt som in i helvete är en sak som man kan ha olika åsikter om, men i princip allt annat i filmen förutom specialeffekterna är totalt skräp.


   
SvaraCitera

Rymdinvasion i lappland

Dessa klipp säger (nästan) allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meet the spartans är den enda filmen som jag inte har orkat se klart på, så antagligen den (Annars jag gillar att kolla på dåliga B-filmer)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så länge som en film är dålig, men inte inte försöker vara någonting annat så tycker jag det är okej. Det är när den aspirerar till att vara någonting mycket större och totalt misslyckas blir min facepalm som störst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla epic movie filmer (scary movie, meet the spartans, etc) och eden lake.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har alltid tyckt att The Village är riktigt dålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

House of wax och den där filmen där två killar uppfinner en maskin som får hundbajs att försvinna.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

"Pathfinder"

Tycker jag var väldigt sevärd faktiskt. Kungligt att de snackar fornnordiska och allt juh.

Men själv tycker jag (om vi bara ska räkna med seriösa filmer med en vettig budget åtminstone) att det är antingen epic movie eller meet the spartans som får ta förstaplatsen för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ...... napoleon dynamite kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The happening är ju ingen höjdare direkt heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ghost ship.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Tråd finns

Noob!!1

Leta upp den och länka då:(

Budolicious:

Tycker jag var väldigt sevärd faktiskt.

Varför då? Den var ju puckad på alla sätt och vis, speciellt när indianerna faller ner i den där gropen.

Budolicious:

Kungligt att de snackar fornnordiska och allt juh.

Som jag har förstått det utav alla diskussioner kring filmen så var det där inte riktig fornnordiska. Det är heller inte isländska som är det närmaste man kommer fornnordiska, utan det var mer som att de studerat hur islänningar pratat och sedan försökt återskapa det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Varför då? Den var ju puckad på alla sätt och vis, speciellt när indianerna faller ner i det där hålet.

Jo, indianerna ger jag inte mycket för. Men vikingarna har de fan lyckats med enligt mig - De har verkligen fått dem att se jävligt stora ut gentemot de andra och liknande. Jag vet inte, kanske bara min fascination för vikingar som förblindar mig :c

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Som jag har förstått det utav alla diskussioner kring filmen så var det där inte riktig fornnordiska. Det är heller inte isländska som är det närmaste man kommer fornnordiska, utan det var mer som att de studerat hur islänningar pratat och sedan försökt återskapa det.

ahkey, det är möjligt. Ska inte säga emot dig. blir alltid glad av filmer där de som inte ska prata engelska inte gör det bara.


   
SvaraCitera