Aviseringar
Rensa alla

Vilken film har påverkat er mycket?


Ämnesstartare

Fight club 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Twilight


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha nä jag skoja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet faktiskt inte, filmer brukar inte beröra mig på samma sätt som böcker. Ska fundera lite..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nån film jag såg när jag var liten om en pojke som förvandlades till katt


   
SvaraCitera

Michael Jacksons Moonwalker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: - LOTR

Startade mitt filmintresse.

Razor: - Lejonkungen

Barndomsfavoriten ja.

Dessa skulle jag nog säga främst. Schindler's List och Guds Stad ligger bra till också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte sådär lättpåverkad. 

Men sinnesstämningen har nog påverkats mest positivt av The Town, Oceans-trilogin och typ Accepted.     


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns många men bland annat I Am Sam, Seven Pounds, Lejonkungen, Schindler's List, LOTR och Känn ingen sorg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

persona


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte vad filmen heter men jag minns att jag såg en rulle som gick på tv som liten . Det var en skräckfilm och jag är fortfarande skraj för sjöar och mörkt vatten.

(Jag vet inte varför jag inte gjort det förr, men googlade nu och kan vara en film från -00 så var ju typ bara åtta bast)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det var inte på så positivt sätt. Som du ville att vi skulle skriva om. Sorri, läser dåligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm sen om alla är positivt de kan jag inte svara på.

Nyckeln till frihet
Lejonkungen
Gladiator
En oväntad vänskap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en oväntad vänskap ja, den va nice å gav mig hopp osv

ööö annars... asså before-trilogin kmr alltdi ha en speciell plats i mitt hjärta. den fick mig att tro på kärleken på nåt sätt, å att VILJA bli kär. att tro att det finns människor därute som man erkligen kan klicka med, att deti nte behöver kännas fel med alla

även om det visserligen inte är en sann historia men ädnå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sunes sommar, hela barndom1 på 1.5h. 

Börjar ibland lipa när jag ser den, eller att någon pratar om den. Fedt knas but true. Bästa någonsin.


   
SvaraCitera