Aviseringar
Rensa alla

vilken frissyr ska ja ha?


du verkar ha lite vågor ta vara på det tycker jag, låt håret växa lite mer och lite styling med vax så kommer det se bra ut,
tycker inte att du ska färga håret naturliga färgen är bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angel_of_heaven:

du verkar ha lite vågor ta vara på det tycker jag, låt håret växa lite mer och lite styling med vax så kommer det se bra ut,
tycker inte att du ska färga håret naturliga färgen är bäst

låter som en klok idé. ska prova med det


   
SvaraCitera

Appuru:

Not my thing. Aja, hoppas att svampbob inte är gay iaf.

nedå han är hetro[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snagga dig till lite kortare kanske några mm bara. men helt ärligt de ser inte fult ut som de är nu.


   
SvaraCitera

cannabis:

snagga dig till lite kortare kanske några mm bara. men helt ärligt de ser inte fult ut som de är nu.

vadå snagga?! absolut inte! han bör låta det växa till lite vågigt som han har så blir det snyggt , snagg passar bara dem inom de militära och då ska man även ha rakt hår......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roid Rage:

Nej, det stavas med z

Frizschyr, är jag rätt säker på annars?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angel_of_heaven:

vadå snagga?! absolut inte! han bör låta det växa till lite vågigt som han har så blir det snyggt , snagg passar bara dem inom de militära och då ska man även ha rakt hår......

Tyst jävla hippie!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt det växa.
INTE SNAGGA, fattar inte varför killar gör det, skitfult ju!


   
SvaraCitera

cannabis:

Tyst jävla hippie!

jag menar inte att han ska låta det växa riktigt lång det är till och med fulare än snaggat![chocked] lagom är bäst [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angel_of_heaven:

jag menar inte att han ska låta det växa riktigt lång det är till och med fulare än snaggat![chocked] lagom är bäst [y]

De är väl inte fult med snaggat? Det ser ju ganska vuxet ut enligt mig om man kan använda sig av övrigt lämpliga klädder.


   
SvaraCitera

cannabis:

De är väl inte fult med snaggat? Det ser ju ganska vuxet ut enligt mig om man kan använda sig av övrigt lämpliga klädder.

nej men det är väl som med de flesta frisyrer, vissa passar bra i snagg vissa inte. beror på hår typen och ansiktst formen tycker jag då[smile]

och så tycker jag inte att man ska försöka se "vuxen" ut när man fortfarande är ung ,jag menar man kommer ändå så småning om börja klä sig och bete sig mer vuxen med tiden även om man vill eller inte (oftast)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angel_of_heaven:

och så tycker jag inte att man ska försöka se "vuxen" ut när man fortfarande är ung ,jag menar man kommer ändå så småning om börja klä sig och bete sig mer vuxen med tiden även om man vill eller inte (oftast)

När man inte längre går i gymnasiet kanske man vill ha ett okej och normalt jobb vilket då passar bra att se bra ut. Kanske itne man skall ha kostym men klippa bort hippie frillan och försöka se ansvarsfull ut.


   
SvaraCitera

cannabis:

När man inte längre går i gymnasiet kanske man vill ha ett okej och normalt jobb vilket då passar bra att se bra ut. Kanske itne man skall ha kostym men klippa bort hippie frillan och försöka se ansvarsfull ut.

så man måste ha snagg för att se respectabel ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angel_of_heaven:

så man måste ha snagg för att se respectabel ut?

Inte det jag menar men de är ett bra alternativ. att ha för långt hår ser ganska ovårdat ut. Jag har inte snaggat just nu och de skapar nog en del problem dem gångerna jag inte kan göra ordning mig i håret.

Vad tycker du att man skall ha för nått då?


   
SvaraCitera

cannabis:

Inte det jag menar men de är ett bra alternativ. att ha för långt hår ser ganska ovårdat ut. Jag har inte snaggat just nu och de skapar nog en del problem dem gångerna jag inte kan göra ordning mig i håret.

Vad tycker du att man skall ha för nått då?

ja som jag skrev förut, långt är inte snyggt enligt mig, tex josh holloway i serien lost otroligt snygg o charmig man men håret är bara sååå fult särskilt för att det är rakt och platt kanske det skulle se hett ut om han haft vågigt hår

den här modellen har lagom långt tycker jag

mathias_hugoboss_small.jpg


   
SvaraCitera