Aviseringar
Rensa alla

Vilken hatar ni mest av följande folkgrupper:


Ämnesstartare

Motivera varför!


   
Citera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såna som du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alternativen är:
Barn
Ungdomar
Vuxna
Medelålders
Pensionärer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

medelålders för många sådana skryter med sin livserfarenhet och glömmer bort att det finns fler människor än de själva i världen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungdomar. Större gnällfittor finns inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ 7-17


   
SvaraCitera

Kattilda:

Ungdomar


   
SvaraCitera

Hatar alla lika mycket, är för jämställdhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ungdomar. Större gnällfittor finns inte.

Sant. En satans massa curlande och daltande med ungdomar som tycker att allt är jobbigt och dåligt och ska serveras på silverfat hela tiden. Nu är ju jag väldigt cynisk men get a grip för helvete. Väldigt passande råkade jag precis stöta på detta, det gnällfittigaste jag sett på länge:

http://goteborg.suf.cc/sommarjobb/faq.html

Du är enkel att utnyttja, och självklart är det inte stöld att dryga ut skitlönen lite extra. Om du känner att din arbetsinsats är värd mer än den lilla pissiga ersättningen du får, så har du all rätt att ta saker från företaget, som du behöver.

[rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes]

Kan tänka mig hur gnällfittorna Rödingajäveln och Stringburka knyter sina nävar i triumf när de lyckas hala ut extra toalettpapper genom fönstret, för att kompensera sin värdelösa lön och fruktansvärda livssituation.


   
SvaraCitera

Ungdomar känns ju lite fail när jag sj är det, men tycker folk i min ålder är odrägliga och dryga.
Drar dock inte alla över en kant, men sedan har jag ochså mycket enklare att prata och umgås med folk som är yngre och äldre en 12-20 år.


   
SvaraCitera

Kattilda:

Pensionärer

Samt

Kattilda:

Barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungdomar och pensionärer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och barn. Hatar barn. För det mesta.


   
SvaraCitera

passaro:

Ungdomar. Större gnällfittor finns inte.

hör iofs själv till den kategorien, men ah[blush]

samt

pendu:

barn. Hatar barn. För det mesta.


   
SvaraCitera